Prezentat de ORCHESTRA NAȚIONALĂ RADIO, evenimentul îl va avea ca invitat special și pe pianistul român stabilit la Londra MIHAI RITIVOIU. A cântat ca solist pe scene din Marea Britanie, Portugalia, Franța, Italia, Germania, România şi Japonia, în săli precum Wigmore Hall, Barbican Centre, Cadogan Hall, Studio Ernest Ansermet, Tokyo Metrpolitan Theatre, Ateneul Român, Konzerthaus Berlin. A fost invitat al unor festivaluri internaționale de prestigiu, precum Festivalul George Enescu, Young Euro Classic Berlin, St. Magnus International Festival. A colaborat, în calitate de solist, cu Filarmonica George Enescu, Orchestra de Cameră din Lausanne, Orchestra Engleză de Cameră, Orchestra Radiodifuziunii din Leipzig ș.a.
Mihai Ritivoiu va interpreta celebrul Concert nr. 5 pentru pian și orchestră de BEETHOVEN – supranumit Imperialul – creație ce a reprezentat o revoluție în lumea muzicii. Imperialul este ultimul dintre concertele de pian compuse de Beethoven și a devenit cel mai cunoscut dintre ele. Dedicat Arhiducelui Rudolf - protector și elev al lui Beethoven - concertul a fost interpretat prima oară chiar de acesta, în 1811, la Viena, în palatul Prințului Joseph Lobkowitz. A urmat premiera publică, în același an, la Leipzig (Germania) și apoi premiera publică vieneză, în 1812.
Seara de la Sala Radio va debuta cu MOZART: Simfonia nr. 39.
În stagiunea 2023-2024, KATHARINA WINCOR revine la pupitrul ansamblurilor Museumsorchester Frankfurt, Dresdner Philharmonie, Cincinnati Symphony, Klangforum Wien etc. Alte debuturi orchestrale includ WDR Sinfonieorchester, Staatsorchester Darmstadt, BBC Symphony, Sarasota Orchestra, Queensland Symphony, Yomiuri Nippon Symphony.
Printre cele mai importante momente recente din cariera sa se numără colaborări, ca dirijor invitat, cu ansambluri precum Deutsches Symphonie-Orchester Berlin, Bruckner Orchester Linz, Grazer Philharmoniker, Seattle Symphony, Detroit Symphony, Vancouver Symphony, Naples Philharmonic, North Carolina Symphony și Utah Symphony.
Katharina Wincor a atras atenția internațională ca dirijor asistent al Orchestrei Simfonice din Dallas, lucrând cu directorul muzical Fabio Luisi. În 2020, a fost premiată la Concursul Mahler din Bamberg și a fost invitată la masterclassul Ammodo al Orchestrei Regale Concertgebouw – Amsterdam cu Iván Fischer, care ulterior a adus-o ca asistentă pentru mai multe proiecte derulate cu Budapest Festival Orchestra.
După ce a crescut în Austria Superioară, Katharina Wincor a studiat dirijatul la Universitatea de Muzică și Artă Interpretativă Viena și la Universitatea de Arte din Zurich. A participat la cursuri de măiestrie cu Riccardo Muti, Jaap van Zweden, Robert Spano și David Zinman.
Născut la București, MIHAI RITIVOIU este laureat a numeroase concursuri naționale și internaționale, în special al Concursului Internațional George Enescu. Mihai desfăşoară în prezent o importantă activitate concertistică internațională.
A studiat la Universitatea Națională de Muzică București, la clasa Prof. univ. dr. Viniciu Moroianu și Guildhall School of Music & Drama, Londra, la clasa Prof. Joan Havill. A luat parte la cursuri de măiestrie cu reputați pianiști și pedagogi precum Dmitri Bashkirov, Dominique Merlet, Emanuel Ax, Richard Goode, bucurându-se în același timp de îndrumarea neprețuită a pianistului și compozitorului Valentin Gheorghiu. În 2022, a beneficiat de o rezidență artistică la Cité internationale des arts, prin bursa „George Enescu” a Institutului Cultural Român, ocazie cu care a primit îndrumarea lui Jean-Claude Pennetier (pian) și Stéphane Delplace (compoziție și contrapunct).
Pasionat în egală masură de muzica de cameră, a fost invitat la festivaluri din Marea Britanie, Franța și Olanda, colaborând cu artiști precum Corina Belcea, Antoine Lederlin, Roland Pidoux.
Mihai Ritivoiu a fost invitat de mai multe ori al emisiunii In Tune a postului BBC Radio 3 și înregistrări ale concertelor sale au fost difuzate de RTBF (radio televiziunea belgiană), Radio România Muzical, Radio Television Suisse - Espace 2 şi Medici.tv. CD-ul sau de debut solo a fost primit cu entuziasm de publicații precum The Arts Desk, care l-a descris drept „un recital solo de prețuit” și, în cronica sa asupra aceluiași disc, criticul francez Jean-Charles Hoffelé îl numeste pe pianist „un magician”.