Vești proaste din ultima etapă a Campionatului național de incompetență. Liderul de joi seară, mecanicul de tren care a reușit să răstoarne 18 vagoane la Fetești - 14 ale lui și 4 ale marfarului staționat pe care l-a lovit - a fost descalificat pe motiv de beție. Poliția a informat, în cursul dimineții de ieri, că omul avea 0,4 la bord.
Competiția a fost reluată în cursul nopții, și tot pe calea ferată, unde CFR a reușit o întârziere de 9 ore pe un tronson pe care trebuia să facă 4 cu totul. Miza a fost cu atât mai mare cu cât trenul era plin de copii care se întorceau din tabără. Câștigător a fost desemnat însuși directorul CFR Călători, care a cerut soluții de urnit trenuri de la reporterul care îi lua interviu și s-a enervat când i s-a spus că a ținut copiii 9 ore fără apă, pe câmp: „Vor primi când ajung la București!”
Campionatul național de incompetență este condus de perechea Cîțu-Ghinea, care luptă să ne lase fără cele 30 de miliarde de euro ale PNRR, ceea ce ar duce la cea mai mare foamete bugetară văzută în România. După trei ratări jenante, ei nu s-au pus încă de acord când va fi a patra: unul susține că în septembrie, celălalt - că o lună mai târziu.
Dar marele favorit este Nicușor Dan. În orașul său, șobolanii au început să mănânce oameni. Astfel, după o serie de victorii mărunte, în care a exasperat Capitala lăsând-o fără apă caldă și transformând parcurile în savane, Nicușor e în fața provocării supreme: să urce în vârful clasamentului incompetenței, cu prețul coborârii oamenilor din vârful lanțului trofic.