x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept
×
Acest site utilizează fișiere de tip cookie pentru a vă oferi o experiență cât mai plăcută și personalizată. Îți aducem la cunoștință faptul că ne-am actualizat politicile pentru a ne conforma cu modificările propuse aduse de Directiva (UE) 2002/58/EC ("Directiva E-Privacy") si de Regulamentul (UE) 2016/679 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date si de abrogare a Directivei 95/46/CE ("Regulamentul GDPR").

Înainte de a continua navigarea pe www.jurnalul.ro, te rugăm să citești și să înțelegi conținutul Politicii de Cookie și Politica de Confidențialitate.

Prin continuarea navigării pe www.jurnalul.ro confirmi acceptarea utilizării fișierelor de tip cookie. Poți modifica în orice moment setările acestor fișiere cookie urmând instrucțiunile din Politica de Cookie.

DA, ACCEPT

Unora le place jaful

0
Autor: Adrian Cercelescu 18 Mai 2021 - 07:20
Unora le place jaful


E greu să te lauzi cu ceva pe șoselele din România, și totuși există o activitatea care presupune asfalt, cauciucuri și motoare, la care suntem campionii Europei. Minunea se întâmplă la București, unde se înregistrează cel mai ieftin bilet de transport în comun dintre toate marile orașe europene. Tariful e de 0,28 euro/călătorie și e la jumătatea următorului clasat, Belgradul. Parisul este de șapte ori mai scump, iar la Stockholm, să mergi cu autobuzul e ca și cum ai traversa Bucureștiul cu taxiul.

 

Din marile competiții se știe însă că e mai ușor să ajungi pe primul loc, decât să te menții acolo. Iar la noi e și mai greu, pentru că, dacă ceva merge bine, trebuie neapărat schimbat. Așa că din zona celebrului STB s-a lansat ideea că e neeuropean să circuli ieftin. Se propune nu doar dublarea tarifului, dar și taxarea la oră - în stilul trotinetelor de închiriat. Și țineți cont că avem cel mai lent transport în comun, cu 13 km/oră viteza comercială. Până acum, măcar totul avea o logică: dai nimic, ceri nimic.

 

În schimb, ideea asta e aur curat pentru stat. Păi, să taxezi la oră călătoria cu trenul ar transforma CFR-ul în NASA.


Ştiri din .ro


Serviciul de email marketing furnizat de