x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept
Jurnalul.ro Fun Auto - Micra C+C

Auto - Micra C+C

11 Aug 2006   •   00:00
Auto - Micra C+C

Un cabrio perfect pentru femei, care te face sa-ti schimbi parerea despre tine, ca barbat

Ce mai vor astia cu pagina auto? Nu sunt destule reviste de profil? Ce sa aduca nou?

Pai tot noi o sa va spunem. Noi nu prezentam avioane, ci masini. Nu suntem baietasi de 18 ani, si nici nu aveam un astfel de target. Pagina auto nu este un fel de Playboy pentru reprezentantii genului care vor sa fluiere dupa patru roti, in loc sa intoarca privirea dupa fuste scurte.

Dam ce vrem noi despre masina, cu bune si cu rele, nu inainte de a o fi incercat. Nu neaparat ultimul model, nu neaparat cel mai scump sau cel mai cool.

CONTACT. OK, o sa spuneti voi, ca admiratori ai seriilor de peste 200 CP, Nissan Micra C+C este o masina pentru femei. Perfect adevarat. Cum nu puteam sa-mi fac operatie de schimbare de sex pentru atata lucru, am preferat sa o percep cu simturile mele masculine. Rafinata, indrazneata si chiar nervoasa, atunci cand te plictisesti de vecinii de trafic, Micra C+C nu te va indispune daca hotarasti intr-o dimineata sa-i iei masina sotiei pentru ca a ta e la reparat. Ideea e sa o mai dai inapoi.

STIL. Acoperisul panoramic din sticla (sistem C-View), cheile pe care nu trebuie neaparat sa le bagi in contact, magazia cu 6 CD-uri, care iti ajunge pana la mare si inapoi, volanul imbracat in piele, comenzile ergonomice sunt numai cateva "amanunte" care te bine dispun. De fapt, intreaga masina este facuta sa-ti aduca o noua perspectiva. In 22 de secunde, acoperisul se retrage cuminte in partea din spate si, brusc, cresti in ochii propriei persoane. Din portbagajul de 500 de litri, in varianta cabrio, ramane un volum decent. Cei de pe trotuar iti zambesc. Le place! Este fun.

DATE TEHNICE
  • Motorizare 1,6 L, 110 CP/81KW Cutie manuala, 5 trepte
  • Viteza maxima: 190 KMh
  • Aceleratie 0-100 km/h: 10,6 secunde
  • Consum: 8,7/5,6/6,7 l
  • Pret CIP: 16.490 de euro
  • Concurenta: Opel Tigra Twin Top, Peugeot 206 cc, Mitsubishi Colt
  • LA VOLAN
    PAIANJEN DE 520 DE CAI. Hamann tocmai si-a facut un face lift la ultima sa... chestie. Este vorba de HAMANN Lamborghini Gallardo Spyder. Un motor de 5 litri cu 10 cilindri in V, 520 de cai putere si o viteza maxima de 320 de kilometri pe ora. Nu ne intrebati cat consuma, noi nu am mers decat cu modelul de 5 inch, cumparat de la o benzinarie.

    DO IT YOURSELF. Revenind cu picioarele pe pamant, cica o treime dintre polonezi isi repara singuri masinile. Ehe… unde sunt vremurile cand suflam in jigler sau dadeam capace la carburator uite-asa, sa vada vecinii dimineata ca avem masina…

    FIRME DE TOP. S-a lansat topul celor mai scumpe branduri din lume. Bauturi racoritoare, firme de calculatoare, telefoane mobile si, de ce nu, si masini. In topul primelor zece branduri intalnim Toyota si Mercedes-Benz.

    DEPASIRI USA. Si ca tot eram la branduri, Toyota a depasit Ford Motor la numarul de unitati vandute in luna iulie si a devenit a doua companie din SUA dupa General Motors, informeaza automarket.ro.

    STATISTICI. Si ca sa incheiem statistic, daca e vorba de Grupul Renault-Nissan si vanzarile din Romania, apoi ai nostri prefera modelele Symbol (Renault) si Primera (Nissan).
    ×