x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept
Jurnalul.ro Fun Barometru de consumator

Barometru de consumator

16 Aug 2004   •   00:00

Vox pop - Voodoo girl… sau "copilarie furata"

Urmarind cu atentie marita reclamele tv am inceput sa am visele pline de vraci, vrajitoare si alte personaje oculte "care face si desface".

Fac referire, desigur, la papusa care de ceva vreme imi bucura serile petrecute in fata televizorului. Sincer sa fiu, ea apare la ore bine stabilite, fie ca televizorul meu e pornit, fie oprit. Inteleg ca acum "trendul" in publicitate e ca reclama sa se intipareasca in subconstient, dar asta si-a depasit cu brio acest deziderat.

Desigur, acea papusa nu are nici o vina. De vina sunt eu si numai eu, care simt nevoia sa-i infig ace prin partile moi, mai mult sau mai putin esentiale. Mai are papusa aia pe final "tupeul" sa scoata acele sunete, care, in treacat fie spus, imi fac parul sa aiba nefireasca dorinta de a se inalta la cer. Ahaaa, spun eu plin de intelepciune, ca orice roman care "ahaieste"… m-am prins de figura. Dupa noptile cu vise monstruoase, incep sa am frisoane, sa-mi curga transpiratia rece pe sira spinarii… si sa simt subit nevoia sa-mi iau centrala termica pe care sa scrie cu majuscule "bu-hu-hu". Negasind majusculele, am scris cu minuscule… "’rar ei sa fie cu papusa lor cu tot." Dar cu ceva bun tot m-am ales de aici! Cand copilul vecinilor face galagie, il amenint ca-i pun reclama. Sa vezi ce se cuminteste saracutu’. Acum de cuminte ce e, cred ca a suferit un soc… Te pomenesti ca trebuie sa ma duc cu el la psiholog! Si totul a pornit de la o papusa care n-avea altceva mai bun de facut decat sa apara intr-un spot publicitar.

Am un indemn pentru cei care se ocupa cu partea de creatie: "Nu furati jucariile copiilor pentru a-i inspaiminta pana si pe cei mari".

Marius Popescu castigatorul "Barometrului"

×
Subiecte în articol: sufletul comertului