Maaaaare concurs mareeeeeee
Spuneti sincer de cate ori n-ati ales sa dati o fuga la bucatarie in timpul pauzei publicitare? De cate ori cataloagele venite prin posta n-au servit decat la ambalat? Asta se intampla pentru ca unii publicitari au pierdut contactul cu realitatea. Ei isi imagineaza ca n-aveti altceva mai bun de facut decat sa vanati reclame. Sa-i aducem cu picioarele pe pamant! In mod obisnuit, marcile vorbesc neintrebate. Si in fata asaltului celor de proasta calitate, singurul mod in care se poate protesta e indiferenta la cumparare. Desi lui i se adreseaza publicitatea, consumatorul nu este intrebat asupra calitatii unei reclame. Lucrurile se vor schimba, incepand cu aceasta rubrica. In opinia noastra, privitorii reclamelor sunt cel putin la fel de inteligenti ca realizatorii lor. Si ca sa demonstram asta asteptam pe adresa tania.cohn@jurnalul.ro exemple de publicitate care va zgarie retina si va provoaca iritatii. O data pe saptamana, martea, cele mai bune exemple de proasta publicitate (foto, argumentatie si umor sunt un avantaj) vor fi trase public de urechi prin publicarea lor si a comentariilor voastre. Castigatorului, recompensa! (Multumita editurii Tritonic, o minunata carte despre "Istoria ilustrata a publicitatii romanesti", semnata Marian Petcu, plus alte trei surprize livresti).
Citește pe Antena3.ro