x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept
Jurnalul.ro Fun Coca-Cola Light cauta barbat ideal

Coca-Cola Light cauta barbat ideal

01 Oct 2004   •   00:00

Coca-Cola Light este in cautarea barbatului care urmeaza sa reprezinte imaginea marcii in anul 2005.



Acest tip de campanie se desfasoara de patru ani in cateva dintre tarile Europei de Vest. Mecanismul competitiei se bazeaza pe "decizia publicului", care vreme de cateva luni isi manifesta preferintele privind felul in care ar trebui sa arate cel ce intruchipeaza valorile light ale binecunoscutei marci. In primii ani, alesul publicului aparea doar in activitati promotionale pasagere. Abia anul trecut, favoritul austriecilor a aparut intr-un spot (il stiti, e acela in care un taximetrist face o plimbarica intr-un alt taxi, de dragul soferitei). Datorita interactivitatii (voturile se pot acorda frumuseilor pe web) putem spune ca aceasta campanie isi depaseste conditia. Comunicarea cu publicul conduce inevitabil la o cercetare de profunzime, care indica cu exactitate, datorita selectiei operate, care sunt valorile in care crede consumatorul numitei licori. In Romania, Lowe este agentia de creatie, dupa preluarea contului in iarna, de la defuncta D’arcy, in vreme ce partea de relatii publice e semnata de McCann.

×
Subiecte în articol: sufletul comertului