Agentia de PR Free
Communication uimeste inca o data cu o executie iesita din tipare, aratand pana unde poate merge creativitatea in acest domeniu. Noua campanie Westen, dezvoltata de agentia Cubb Communication, plaseaza centralele termice in zona accesibilitatii si comoditatii.
|
HOTARARE. Avocatul si Razvan Nastase de la Free Communication, precum si colega noastra au dat sentinta: "Nu" violentei domestice inregistrate asupra caloriferelor si robinetelor
|
SALVAREA CALORIFERULUI SI A ROBINETULUI. Conceptul campaniei porneste de la ideea ca obisnuinta constituie o arma puternica si poate crea dependenta. Spotul arata povestea trista a Caloriferului si a Robinetului, care sunt maltratate si mutilate de catre proprietarul furios pe un sistem care nu-i poate asigura confort la standardele pe care si le doreste. Centralele termice Westen reprezinta solutia accesibila si comoda care satisface consumatorul, salvand Caloriferul si Robinetul de la un sfarsit tragic.
Campania Westen a fost dezvoltata de catre agentia Cubb Communication in colaborare cu echipa BAXI Romania, iar partea de PR a campaniei este gestionata de Free Communication. Componenta media a fost definita si implementata de agentia Zenith Media, valoarea totala a campaniei ridicandu-se, conform cotatiilor rate-card, la aproximativ 3.600.000 de euro. Filmarile au avut loc chiar in sediul Cubb Communication si au durat 2 zile, fiind realizate de casa de productie Saga Film.
LOCUL FAPTEI. O data ce va fi gasit vinovatul, va fi
condamnat la recunoastere publica si ore de munca
in folosul gospodariei
|
PENTRU ARMONIE IN GOSPODARIE. Modul in care Agentia de PR Free Communication a prezentat aceasta campanie a fost unul de-a dreptul spectaculos. Mapa de presa in format electronic ne-a fost oferita intr-o punguta pe care era scris "Proba", apoi o persoana imbracata in roba de avocat a citit in fata colegilor din presa urmatoarea declaratie publica: "Asociatia de Sustinere a Drepturilor Caloriferelor si ale Robinetelor adopta urmatoarea declaratie publica: © Considerand ca recunoasterea demnitatii tuturor elementelor de confort constituie fundamentul libertatii, dreptatii si pacii in gospodarie; © Considerand ca ignorarea si dispretuirea drepturilor caloriferelor si robinetelor au dus la tratarea acestora fara discernamant si la acte de o barbarie care revolta constiinta omenirii; © Considerand ca recunoasterea demnitatii si eliberarea de teama au devenit cea mai inalta aspiratie a elementelor de confort; © Considerand ca atat robinetele, cat si caloriferele sunt in incapacitate de a riposta fata de agresiuni si ca violenta domestica la care sunt supuse zilnic trebuie sa inceteze de urgenta; © Asociatia de Sustinere a Drepturilor Caloriferelor si ale Robinetelor, bazandu-se pe Declaratia Universala a Drepturilor Elementelor de Confort; © Declanseaza Campania de Redefinire a Confortului Termic, al carei deziderat este incetarea tuturor atrocitatilor de mai sus.
Citește pe Antena3.ro
DREPTUL DE A OPTA
|
""Confortul nu este un lux" reprezinta a doua campanie de promovare pe care o derulam pentru marca Westen. Prin aceasta campanie am dorit sa exprimam nemultumirile multor consumatori care nu pot accepta la nesfarsit sa plateasca un pret prea mare pentru satisfacerea unor nevoi de baza. Cu totii dorim sa oferim familiei un confort real, la un pret accesibil. Astfel, tinem sa reamintim tuturor faptul ca au posibilitatea si dreptul de a opta pentru cele mai eficiente solutii de incalzire", a declarat Sever Scarlat (foto), director executiv BAXI Romania.
|