x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept
Jurnalul.ro Fun Doctore, ma doare managementul!

Doctore, ma doare managementul!

18 Oct 2004   •   00:00

In urma unui pitch desfasurat la inceputul anului, Cohn&Jansen a devenit agentia de brand a Medicover.

ALEX ANGHEL

STRANIU. Solutia de imbunatatire a calitatii vietii angajatilor in viziunea Cohn&Jansen
Shopul de creatie Cohn& Jansen a gandit ultima campanie Medicover adresata segmentului de business. Prin abonamentele dedicate companiilor, Medicover ofera acestora o solutie de imbunatatire a calitatii vietii angajatilor si implicit o crestere a randamentului afacerii respective. Pozitionat ca centrul de asistenta medicala ce imbunatateste calitatea vietii pacientilor sai prin intermediul medicului personal, Medicover reprezinta mai mult decat un medic, este managerul starii de sanatate a abonatilor sai.

POVARA MANAGERULUI: ANGAJATUL. Conceptul creativ "Povara" a insemnat pentru echipa de creatie o adevarata provocare. Aceasta a trebuit sa se puna in locul managerului pentru a-i intelege problemele. Sanatatea angajatilor reprezinta o amenintare pentru obiectivele oricarui business, daca un angajat este bolnav, afacerea are de suferit, managerul trebuie sa-l inlocuiasca si asa in-cepe povara.

Mediile de comunicare utilizate sunt publicatiile de afaceri (BIZ, Ziarul Financiar, Banii Nostri, Capital, Bucharest Business Week, Cariere) alaturi de Academia Catavencu, Confort Magazin si Sapte Seri.

CONCLUZIE. Ce este poate cel mai trist e ca organismele in masura sa reglementeze publicitatea cu "efecte daunatoare" fac o lectura limitata a comunicarii si taxeaza pe cat de ridicol, pe atat de ineficient acele executii in care creativitatea face legea.

Exemple? Pedepsirea spoturilor Unirea, in care lucratori relaxati pierdeau vremea, faceau o boacana, apoi sarbatoreau muncitoreste la un paharel. Urecherea "acrobatilor" din spotul Pepsi, care se jucau pe schele cu sticla. In tot acest timp, sucurile cu concentratie de fruct 4% primeau girul acelorasi instante pentru a se autoapela "naturale".
×
Subiecte în articol: sufletul comertului