In urma unui pitch desfasurat la inceputul anului, Cohn&Jansen a devenit agentia de brand a Medicover.
ALEX ANGHEL
STRANIU. Solutia de imbunatatire a calitatii vietii angajatilor in viziunea Cohn&Jansen
|
POVARA MANAGERULUI: ANGAJATUL. Conceptul creativ "Povara" a insemnat pentru echipa de creatie o adevarata provocare. Aceasta a trebuit sa se puna in locul managerului pentru a-i intelege problemele. Sanatatea angajatilor reprezinta o amenintare pentru obiectivele oricarui business, daca un angajat este bolnav, afacerea are de suferit, managerul trebuie sa-l inlocuiasca si asa in-cepe povara.
Mediile de comunicare utilizate sunt publicatiile de afaceri (BIZ, Ziarul Financiar, Banii Nostri, Capital, Bucharest Business Week, Cariere) alaturi de Academia Catavencu, Confort Magazin si Sapte Seri.
CONCLUZIE. Ce este poate cel mai trist e ca organismele in masura sa reglementeze publicitatea cu "efecte daunatoare" fac o lectura limitata a comunicarii si taxeaza pe cat de ridicol, pe atat de ineficient acele executii in care creativitatea face legea.
Citește pe Antena3.ro