Omnicom isi extinde participarea in Romania prin intermediul agentiei sale de relatii publice, Porter Novelli. Aceasta s-a asociat cu Nicola&Partners, apartinand "The Group", si impreuna lanseaza Agentia de Public Relations, Nicola Porter Novelli. Mai multe despre acest demers intr-un scurt interviu cu Mihaela Nicola - CEO "The Group" si presedinte Nicola Porter Novelli.
Jurnalul National: Cui i-a apartinut initiativa acestei afilieri?
Mihaela Nicola: Agentia Porter Novelli era interesata de mai mult timp sa paseasca pe piata romaneasca. Evaluau mai multe agentii in cautarea unui partener care sa le reprezinte interesele si alaturi de care sa promoveze valorile si spiritul Porter Novelli in Romania. Au identificat in agentia noastra un spirit comun si ne-au propus aceasta afiliere.
Aceasta afiliere se inscrie in trandul vizibil la noi inca de la inceputul anului, al asocierilor agentiilor de PR?
Nu stiu daca, neaparat, exista un trend al asocierilor/afilierilor in pr. Cred ca inregistram o evolutie a acestui domeniu. Si noi, ca profesionisti in pr, am fost totdeauna in mijocul fenomenelor care sa stimuleze progresul industriei. PR-ul este domeniul cel mai profitabil si mai seducator al business-ului de comunicare.
Se poate traduce aceasta asociere prin apartenenta internationala plus cunoastere si experienta locala?
Atata vreme cat managementul este romanesc si cota de actiuni apartine majoritar partii romane, este un business condus antreprenorial, cu valente locale in cel mai bun inteles cu putinta al termenului de "local". Afilierea acestui business local la o retea internationala inseamna standarde superioare de lucru, resurse suplimentare, destepte si mult mai eficiente pentru angajatii agentiei, inseamna know-how si libertatea de a nu reinventa roata, ci de a o folosi pe aceea care "se-nvarteste" deja magistral pe alte piete.
Mai multe instrumente
Ce inseamna aceasta asociere pentru compania The Group, in termeni de business?
Aceasta afiliere nu inseamna pentru "The Group" o avalansa de clienti, nu inseamna o profitabilitate sporita, nu inseamna nici macar business suplimentar doar pentru ca ne-am afiliat. Business-ul il castigi si il cresti prin valoarea ta locala si nu prin clientii "serviti" de retea. Pentru noi, din punct de vedere business inseamna ca vom avea instrumente mai multe si mai sofisticate, mai valoroase, mai eficiente de a ne face treaba pentru clientii pe care ii castigam in acelasi mod cu cel in care i-am castigat si pana acum - strategii inovative si eficiente de comunicare.
Prin ce se diferentiaza Nicola Porter Novelli fata de celelalte agentii de relatii publice?
Nicola Porter Novelli este la inceput de drum. Acum se diferentiaza prin nivelul de cunostinte, prin instrumentele aplicate in strategiile propuse clientilor, prin viziune si prin promisiuni asumate si respectate. Urmeaza ca aceasta diferentiere sa se faca simtita prin rezultatele pe care le vor inregistra campaniile clientilor nostri.
Blocaj la negocierile pentru Guvern. Surse: Nu s-au înțeles pe împărțirea ministerelor
Citește pe Antena3.ro
Care sunt valorile noii agentii de relatii publice infiintate?
Valorile companiei Nicola Porter Novelli: oamenii si atitudinea lor fac diferenta!
Care este cifra de afaceri pe care o estimati pentru anul viitor?
Pentru anul viitor ne propunem o crestere a cifrei de afaceri cu un procent echivalent cu cel al cresterii pietei.
Fifty-Fifty
Aveti in portofoliu si clienti internationali? Intentionati sa va imbogatiti portofoliul si cu astfel de clienti?
Avem in portofoliu si branduri internationale si branduri locale. Le iubim in egala masura si vom avea totdeauna grija ca 50% din business sa provina din branduri locale si 50% din branduri internationale. De dragul unui echilibru profesional.
Ce loc vrea sa ocupe anul viitor Nicola Porter Novelli?
Nu avem ambitii de clasament. Ne pozitionam ca profesionisti de relatii publice specializati in media relations si comunicare corporatista. Ne propunem campanii eficiente pentru clienti si reputatie consolidata pentru brandurile lor. Tot restul izbanzilor este o consecinta a acestor realizari.
DESCHIDERE
|
"Afilierea agentiei noastre la reteaua internationala Porter Novelli inseamna accesul la instrumente sofisticate ale activitatii de Public Relations. Profesionistii agentiei noastre vor avea acces la resurse internationale, vor putea utiliza experienta globala a retelei si vor putea sa ridice in continuare standardele serviciilor
in acest domeniu. Pentru clientii nostri si pentru oamenii agentiei acest parteneriat
este o realizare importanta",
a declarat Mihaela Nicola -
CEO "The Group" si presedinte Nicola Porter Novelli.
|