x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept
Jurnalul.ro Fun Fata de la Fanta

Fata de la Fanta

27 Sep 2004   •   00:00

Fanta Shokata, Fanta de portocale si Fanta fructe de padure, declinari ale aceleiasi marci sunt noile vedete ale campaniei outdoor initiata de McCann Erickson. Cele trei produse sunt de fapt trei personalitati feminine.

ALEX ANGHEL

Deghizate si personificate, cele trei sticle de Fanta ofera consumatoarelor cate un model comportamental in functie de starea de spirit pe care o are fiecare in momentul in care se decide sa savureze unul din produse. Sloganul: "Ce Fanta vrei sa fii azi?" este unul generos si provocator.

Aceasta campanie se adreseaza in mod clar targetului feminin, excluzand astfel din calcule partea masculina consumatoare de Fanta. Conceptul este creativ, iar daca firma Coca-Cola a dorit prin aceasta campanie sa largeasca categoria de consumatori Fanta in randul persoanele de gen feminin, cu siguranta ca si-a atins scopul. Asteptam continuarea acestei campanii, unde probabil partea masculina nu va fi neglijata.

×
Subiecte în articol: sufletul comertului