Revista americană "Forbes" a desemnat-o pe fosta logodnică a "micuţului" Titanic Leonardo Di Caprio, drept cel mai bine plătit (top)model.
Revista americană "Forbes" a desemnat-o pe fosta logodnică a "micuţului" Titanic Leonardo Di Caprio, drept cel mai bine plătit (top)model.
UN CORP DE 8 CIFRE. Căci dincolo de ofuscarea, mai mult sau mai puţin justificată, a variilor organizaţii feministe, un manechin tot asta e: un umeraş, uneori chiar drăgălaş (rimă imperecheată!), de plimbat ţoale pe la nasul unora pentru care a nu fi trendy e motiv suficient de sinucidere.
Asfel, pentru postura de "umeraşul anului" la capitolul avere, distinsa duduie fără legătură probabil cu baletul omonim a lui Adam Adolphe, le-a surclasat pe mai vărstnicele ei rivale Kate Moss şi Heidi Klum, ciştigănd nu mai puţin de 33 de milioane de dolari in ultimul an. "Explicaţia e insă una simplă", declară "Forbes". "Are contracte de publicitate mai multe decăt orice alt manechin". Iar Victoria's Secret, Apple, Dolce & Gabbana sau Roberto Cavalli sunt pe lista "victimelor" modelului de 26 de ani.
CONCURENŢA. A doua pe lista "Forbes", Kate Moss (33 de ani), se claseaţă la mare distanţă, cu doar 9 milioane de dolari, mai ales datorită liniei vestimentare recent lansată şi contractelor cu Stella McCartney şi compania italiană de echipament sportiv Belstaff.
Heidi Klum, care la 34 ani se incăpăţănează să nu fie de pe acum "o fostă", a adunat in ultimul an 8 milioane de dolari ca purtător de cuvănt al Victoria's Secret şi realizator al emisiuni Bravo "Project Runaway".
Alte două modele de la Victoria's Secret, Adriana Lima and Alessandra Ambrosio, işi dispută locurile 4 şi 5, cu 6 milioane de dolari. Topul continuă cu Carolyn Murphy (5 milioane $), Natalia Vodianova (4.5 milioane $), Karolina Kurkova and Daria Werbowy (3.5 milioane $), Gemma Ward (3 milioane $), Liya Kebede (2.5 milioane $), Hilary Rhoda and Shalom Harlow (2 milioane $), Doutzen Kroes şi Jessica Stam (1.5 milioane $). In alcătuirea clasamentului revista "Forbes" precizează că a ţinut cont şi de activitatea efectivă sau de prezenţa mediatică a manechinelor selecţionate, dar şi de părerea specialiştilor din lumea modei. Căci, vorba americanului, once an umeraş, allways an umeraş!