Illy, marca ce poarta numele fondatorului companiei care a transformat espresso intr-o categorie faimoasa la nivel modial, a devenit activa in Romania, la doi ani de la debutul pe piata locala.
Evenimentul, semnat Strategicom, a incercat, prin fiecare detaliu, sa pozitioneze Illy, pe segmentul premium, asociindu-l cu stilul de viata rafinat. Cum? Cu o lunga, dar extrem de interesanta prelegere despre istoria, calitatile si savurarea espresso-ului. Investitia in educatie nu e noua pentru cultivarea marcii, nici la nivel mondial. Lansarea din 1992 a unei colectii de cescute semnata, in fiecare an, de o alta celebritate, sustinerea universitatii de cafea din Trieste, editarea unui magazin care nu vorbeste despre cafea si nici despre marca, ci despre realizarile oamenilor de arta, precum si asocierea cu Sebastiao Salgado, celebrul fotograf pasionat de expresivitatea culegatorilor de cafea, vorbesc toate despre rafinamentul, dedicatia si inteligenta prin care marca e asociata ideii de excelenta.
Citește pe Antena3.ro