x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept
Jurnalul.ro Fun Info

Info

02 Sep 2006   •   00:00
SI PENTRU EA, SI PENTRU EL. Trendul produselor cosmetice realizate pe baza de plante este inca actual. Cu mare priza la consumatorul feminin, grila de comunicare naturista este din ce in ce mai folosita si pentru produsele destinate barbatilor. Mennen Power of Nature Avalanche este un astfel de produs, dupa cum il arata si numele. Extractul de jojoba, vitamina E si continutul de Aloe Vera, toate cu o lunga traditie in utilizare, sunt ingredientele naturale pe care mizeaza comunicarea pentru acest produs. Un alt element specific grilei de comunicare pentru produsele cosmetice feminine, din ce in ce mai uzitata si pentru produsele destinate barbatilor este componenta de hidratare. Natura este buna in comunicare si pentru el, si pentru ea la fel si hidratarea.

CREATIVII NECONVENTIONALI. Comunicarea neconventionala este in vizorul celor de la IQads, care organizeaza zilele acestea primul concurs de innovative media. Print, spot tv si spot radio, instrumentele clasice ale comunicarii, ar trebui sa paleasca in fata alternativelor lor mai proaspete, care vor fi prezentate in perioada 4-10 septembrie pe terasa La Motoare. Concursul i-a avut in vedere pe pasionatii de publicitate in virtutea unui adevarat trend al publicitatii generate de consumatori insisi, trend manifestat si la nivel international. Zilele dedicate unei altfel de publicitati se desfasoara La Motoare in cadrul Adfel, un festival initiat de IQads.

ASPIRATOR LA PISTA. Pornind de la ideea de viteza, de cai putere, evenimentul de lansare a unui nou model de aspirator Electrolux a fost gandit in detaliu in termeni de competitie motorizata. De aceea, lansarea, semnata Lowe PR, s-a petrecut pe o pista de karting, unde invitatii la eveniment au concurat pentru primele trei locuri cu premii surpriza sau doar pentru a-si ridica un pic nivelul de adrenalina. Accelerator pe numele lui, aspiratorul rivalizeaza din punct de vedere al vitezei de accelerare cu stralucitorul Ferrari. Pentru ca 1,4 secunde ii ia Acceleratorului sa accelereze, fata de 4,1 secunde cate ii ia lui Ferrari. Tocmai de aceea, invitatia la eveniment stilizeaza un calut putere Electrolux, de data aceasta.

×
Subiecte în articol: sufletul comertului