Noua promotie HP ce se va desfasura pe tot parcursul lunii august porneste de la urmatoarea idee: cumparand o camera digitala HP primesti fara tragere la sorti carduri de memorie SD de 512 MB si 1 GB. Mediile de promovare a acestei promotii sunt presa scrisa, internetul si radioul. Campania este realizata de Focus Publicis si are ca argument forte capacitatea ridicata a memoriei. Pentru ca nu stii niciodata cand poti sa faci fotografia vietii tale, trebuie sa te asiguri ca ai suficienta memorie. PREZENTARE - Magie braziliana
City Mall s-a transformat de curand intr-o destinatie de vacanta. Cine merge la City Mall va putea simti ce inseamna magia unui oras precum Rio de Janeiro. Insotit de promoteri transformati in ghizi vei putea vizita expozitiile de pictura, fotografie, design vestimentar si accesorii din zona artei, sa vezi Maracana, sa admiri demonstratiile de capoeira si sa iei lectii de samba pe Copacabana, intr-o atmosfera braziliana. Se pare ca si in Romania exista mecanisme prietenoase si atragatoare de marketing si ca manierele de prezentare si promovare a produselor si serviciilor nu mai sunt asa de primitive, rigide si reci ca in anii trecuti. PREMII - Cu ATV-ul dupa tine
Caravana premiilor Pepsi a luat drumul litoralului. Constanta, Mamaia, Costinesti, Saturn, Neptun, Jupiter, Venus, Mangalia si Vama Veche sunt orasele in care vei putea fi surprins si premiat. Premiile sunt motivante si in ton cu sezonul. Te poti plimba cu elicopterul Pepsi, cu parasailingul sau vei putea imbraca echipamente de fotbal sau poti castiga un rucsac sau o minge. Echipa Pepsi te va urmari cu ATV-urile pe tot parcursul verii. Tot ce trebuie sa faci este sa bei orice produs din gama Pepsi. NOU - Prospetime de vara
Compania Colgate Palmolive a lansat noul sapun Palmolive Revitalizing Freshness cu extract de castravete si ceai verde. Extractele au rolul de a revitaliza, ingriji si de a aduce un strop de prospetime tenului nostru.
Citește pe Antena3.ro