x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept
Jurnalul.ro Fun Info

Info

28 Iul 2006   •   00:00

GUST - Ziua pisicii de la etajul doi

Pe un segment destul de competitiv, Tymbark vine cu trei noi produse. Gama Fructele lumii, care cuprinde sucurile de banane verzi, cactus si rodie, intra de astazi in competitie cu alte sucuri premium de la Cappy, Fruttia, Phanner si Santal. Tymbark este tot mai preocupata de imaginea sa dupa cum arata investitia in publicitate care in prima jumatate a acestui este dubla fata de cea de anul trecut. Pentru urmatoarea perioada Tymbark in colaborare cu ADDV Euro RSG pregateste o campanie publicitara pe media dublata de promotii pentru consumatorul final. Doua spoturi animate vor rula din aceasta toamna. Pretexte de party, in aceste spoturi: ziua pisicii de la etajul doi ori a ursilor bruni.

RUSTIC - Pachet rupt din natura

O perspectiva picturala cu legume apetisante a fost propusa de Brands & Bears pentru noul package Delikat. Improspatarea imaginii a venit pe fondul promovarii unui nou produs, care respecta o noua reteta, ce are in compozitie mai multe legume. Vizualul are elementele unei picturi cu natura statica. Dinamizarea este data de jocul vizual prin care in prim plan apare noul pachet de Delikat decupat abia vizibil din peisajul campenesc, avand o continuitate vizuala cu acesta, aluzie la calitatea naturala a produsului. Insight-ul a fost de altfel: "Noul Delikat: rupt din natura".

VALORI - Puritate si legenda

Pentru al doilea an consecutiv, Finlandia poarta prin lume Midnight Sun, o platforma care comunica valorile marcii de votca nordice in acelasi timp cu valori traditionale si spirituale ale Finlandei. Platforma include un numar de 30 de tari in care se va instaura o noapte alba simbolica. Petrecerile se remarca prin organizarea a trei spatii care vorbesc despre trei perioade mitice finlandeze, toate sub semnul puritatii: inceputul, trezirea si celebrarea.

POVESTE - Fructe provocatoare

Intr-o dimineata, un pepene verde a lansat provocarea. Fara sa dea cel mai mic indiciu, a lasat redactia in suspans. A doua zi, o gentuta. In ea noile pachete de guma Orbit cu gust de portocala si pepene. Este o componenta de teasing a campaniei lansata de Pleon Graffiti pentru Wrigley Romania.
×
Subiecte în articol: sufletul comertului