x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept
Jurnalul.ro Fun Info

Info

19 Iul 2006   •   00:00
RICSE - Portocale pe trei roti
Nu este vorba despre "a incerca la noi acasa", in varianta autohtona, scenele din filmul Portocala mecanica. Ci este vorba despre ideea ingenioasa a celor de la Prais de a-i invita pe bucuresteni la plimbare in ricse branduite Prigat si care stilizeaza portocale apetisante. Evenimentul care s-a derulat intre Piata Romana si Universitate a marcat relansarea campaniei Prigat Activ, sub sloganul deja utilizat: "Mai mult fruct. Mai multa energie".

INTERACTIV - Calatorie digitala
Sub indrumarea lui Tarsem Singh, regizorul filmului The Cell si al videoclipului celor de la REM, Loosing my religion, a turnat Christina Aguilera cel mai nou spot Pepsi. Videoclipul ne-o infatiseaza pe Aguilera intr-o calatorie digitala in diferite locatii de pe mapamond, acolo unde fanii ei se pot bucura de un spectacol numai pentru ei, oferit de diva Pepsi a anului 2006. Din desert pana la Rio, locatiile se reflecta in look-ul Christinei. Componenta interac-tiva este reprezentata de site-ul www.DownloadChristina.com, unde fanii Pepsi Music pot descarca imgini ale Christinei pe telefoanele lor mobile.

ALTERNATIVA - Visele chiar se implinesc
In spotul semnat de Publicis pentru noua sticla Ursus Premium, degustarea berii devine o placere solitara, eleganta. Pe un lac scaldat de o lumina crepusculara, personajul din spot viseaza la o experienta similara pe un yacht in largul marii, unde bucuria sa se intensifica. Celebrarea acestui vis realizat este insotita de o sticla de Ursus adusa de iubita sa. Este unul dintre cele trei spoturi care sustin campania de consolidare ca bere premium a berii Ursus. In piata dominata de amici pusi pe sotii, a reclamelor la bere, Publicis chiar reuseste o repozitionare ce profita de spiritul anotimpului. Pe litoral vor avea loc si actiuni de tip BTL.

NOU - Racoarea fructelor
Sub sloganul "Fructe in combinatii racoritoare", Image Promotion anunta debutul campaniei pentru noile produse din gama Capy Ice Fruit, noua bautura racoritoare necarbonatata, cu un mare continut de suc de fructe. Campania va fi sustinuta prin mijloace outdoor, print-uri in principalele reviste glossy, precum si printr-o campanie tv. Orange & Grapefruit, Red Fruits si Multivitamin sunt noile produse de sub umbrela Coca-Cola Romania.

×
Subiecte în articol: sufletul comertului