Prima campanie de print pentru Nokia, conceputa si implementata in Romania, este semnata de Grey Worldwide Romania. Campania e conceputa pentru modelul Nokia 6234 si pentru serviciul Vodafone Live in cadrul platformei de comunicare "Magnify the moment". La realizarea printurilor a contribuit experienta artistica a fotografului Gabi Hirit. EXTINDERE - Lume noua
Friends Advertising isi mareste echipa de creatie cu doi oameni. Primul ajuns este Razvan Soare (foto), Senior Copywriter, unul dintre castigatorii competitiei la nivel national Young Creatives, Cannes Lions. Razvan are o experienta de peste cinci ani in publicitate. A mai lucrat la Focus/Publicis si Tempo, pe o serie de conturi ca Renault, Nissan, Banca Romaneasca, Finansbank, British Airways, HP, Holcim, Mobexpert, Tefal-Rowenta, Paralela 45, Radio Total, Zapp si Orange. Cel de-al doilea este Matt Hingley. Acesta a lucrat pana de curand la Londra si New York, in cadrul birourilor locale ale unor agentii importante. Portofoliul sau include lucrari pentru clienti globali de publicitate, printre care Ducati, Agfa, British Airways, AdWeek Magazine sau The New York Times. PR - Competitie
Campania "Invingatori pentru Romania", semnata de agentia 2Active PR s-a calificat in faza finala a concursului GoldenWorld Award, organizat de Asociatia Internationala de Relatii Publice (IPRA). Campania a fost inscrisa in cadrul concursului la categoria "special events". Aceasta a vizat identificarea si premierea acelor jurnalisti care prin articolele lor au adus in lumina evenimente si aspecte pozitive din realitatea romaneasca.
Citește pe Antena3.ro