x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept
Jurnalul.ro Fun Info

Info

23 Iun 2006   •   00:00

LANSARE - Alchimie intr-o sticla cu ceai

Coca-Cola a lansat pe piata noua aroma Nestea Green Tea Citrus. Noul produs reuseste sa imbine, intr-un mod reusit, aroma ceaiului verde cu gustul miraculos al citricelor. Rezultatul este un produs natural, fara conservanti, avand rolul de a intari sistemul imunitar. Ceaiul verde este un bun energizant si in acelasi timp combate somnolenta. Reteta servirii acestui produs nu este tinuta secreta: se serveste in orice moment al zilei, doar rece! "Atat de verde, atat de bun pentru tine" versus "Tea can do that" - sloganul de la Nestea versus sloganul de la Lipton Ice Tea sunt la mare competitie. Consumatorul va fi cel care va decide cu cine va juca: "Verde stop"!

EVENIMENT - Dezbateri aprinse

Desfasurat sub inaltul patronaj al Agentiei de Plati pentru Dezvoltare Rurala si Pescuit, evenimentul Profinn 2006 s-a bucurat de participarea a peste 100 de invitati. Reprezentanti ai Ministerului Agriculturii, Ministerului Economiei si Comertului, FNGCIMM, FNGCR, Asociatiei pentru Protectia Consumatorului, s-au reunit pentru a raspunde celor mai arzatoare probleme ale agriculturii si industriei alimentare. Evenimentul face parte din strategia celor doi organizatori, orientata catre facilitarea accesului intreprinzatorilor din sectoarele productive si de prestari servicii la programe de finantare, precum si la programe alternative ale furnizorilor de servicii financiar-bancare, in vederea finantarii si dezvoltarii proiectelor inovatoare si de succes. Evenimentul a fost organizat de Departamentul de Evenimente Speciale Profinn al companiei Global Services Group in parteneriat cu CCIR.

CARTE- Pasiunea pentru brand

S-a lansat editia in limba romana a cartii semnate de Kevin Roberts, "Lovemarks. Viitorul dincolo de branduri", si o data cu aceasta a conceptului Lovemark. Conceptul se refera la legatura afectiva care exista intre consumator si o marca sau alta, dincolo de relatia rece, de stricta utilitate. Aceasta relatie explica raportul de loialitate intre consumator si cele mai banale obiecte sau servicii. Paternitatea conceptului apartine agentiei Saatchi&Saatchi.

×
Subiecte în articol: sufletul comertului