LANSARE - Alchimie intr-o sticla cu ceai
Coca-Cola a lansat pe piata noua aroma Nestea Green Tea Citrus. Noul produs reuseste sa imbine, intr-un mod reusit, aroma ceaiului verde cu gustul miraculos al citricelor. Rezultatul este un produs natural, fara conservanti, avand rolul de a intari sistemul imunitar. Ceaiul verde este un bun energizant si in acelasi timp combate somnolenta. Reteta servirii acestui produs nu este tinuta secreta: se serveste in orice moment al zilei, doar rece! "Atat de verde, atat de bun pentru tine" versus "Tea can do that" - sloganul de la Nestea versus sloganul de la Lipton Ice Tea sunt la mare competitie. Consumatorul va fi cel care va decide cu cine va juca: "Verde stop"!EVENIMENT - Dezbateri aprinse
CARTE- Pasiunea pentru brand
S-a lansat editia in limba romana a cartii semnate de Kevin Roberts, "Lovemarks. Viitorul dincolo de branduri", si o data cu aceasta a conceptului Lovemark. Conceptul se refera la legatura afectiva care exista intre consumator si o marca sau alta, dincolo de relatia rece, de stricta utilitate. Aceasta relatie explica raportul de loialitate intre consumator si cele mai banale obiecte sau servicii. Paternitatea conceptului apartine agentiei Saatchi&Saatchi.