x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept
Jurnalul.ro Fun Info

Info

09 Iun 2006   •   00:00
CARTI IN DAR. O campanie nationala de donatie de carte a fost initiata de Editura Rider’s Digest si se desfasoara incepand cu 31 mai in 250 de scoli din 13 judete. Campania se numeste "Profesorul tau de cultura generala" si se va intinde pe tot parcursul lunii iunie. Se vor bucura de carti, CD-uri si casete in special copiii din mediul rural si cei din trei judete afectate de inundatii: Dolj, Galati, Bacau. Prezenta in Romania din 2004, Reader’s Digest a desfasurat numeroase campanii caritabile si donatii la nivel mondial.

MARE SI SIMPATIC. Un afis simpatic a fost creat de echipa Lowe pentru compania de curierat rapid TNT Romania. O prezenta cu greutate nu inseamna neaparat o prezenta inceata. Cel putin asa reiese din afisul semnat Lowe, in care un elefant ii intrece vizibil pe cei cativa ogari agili antrenati in aceeasi cursa. De la povestea cu testoasa si cu iepurele, competitiile animaliere reprezinta o sursa de inspiratie pentru produse de comunicare ce exploateaza astfel un capital implicit de simpatie si de inedit. Publicul-tinta il reprezinta persoanele din mediul de afaceri. Ideile pe care le sintetizeaza afisul sunt: spirit de competitie, afirmarea pozitiei de lider, lupta cu limitele si nici un pic de aroganta.

CONTUL UNICREDIT. Brand Connection Romania se va ocupa de activitatile de media strategy media planning ale Bancii UniCredit Romania. Strategie, planificare, cumparare media, analiza post-by, strategii de media neconventionale sunt o parte din serviciile de media pe care le va gestiona Brand Connection. Brand Connection face parte din grupul Interpublic, unul dintre cele mai mari holdinguri de marketing din lume.

SURPRIZA PE GAZON. Anul acesta, vedeta din muzica asociata cu imaginea Pepsi este Christina Aguilera. Anul trecut, spiritul Pepsi a fost intrupat de Jennifer Lopez si de Beyonce Knowels. In noul spot Pepsi, Aguilera electrizeaza stadionul cu imnul Da Da Da. Muzica si fotbalul sunt domeniile traditional cultivate de comunicarea pentru Pepsi. De altfel, prima reclama muzicala din istoria publicitatii a fost lansata de compania Pepsi in 1939 la radio. Parteneriatul cu MTV Romania pentru cel de-al patrulea an se inscrie in aceasta platforma coerenta.

Grupaj realizat de Eliza Dumitrescu

×
Subiecte în articol: sufletul comertului