x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept
Jurnalul.ro Fun Info

Info

24 Mai 2006   •   00:00
FOTBAL SI NEMTI. Comunicarea pentru produsele Pepsi exploateaza in 2006 evenimentul fotbalistic al anului, Campionatul Mondial de Fotbal din Germania. Platforma de comunicare Pepsi s-a asociat oricum de cativa ani cu imagini de marca ale sportu-lui-rege (Beckham, Thierry Henry, Ronaldinho). Noul brand Pepsi Gold mizeaza pe efervescenta si spectacolul succeselor fotbalistice din aceasta vara, de unde si sloganul "Gustul victoriei", si sugestia de culoare aurie de pe ambalaj, eticheta si din denumire care fac referinta la momentul recompensei ravnite de competitori. Si comunicarea pentru celelalte produse Pepsi valorifica aceasta vara fotbalistica germana (cele doua spoturi DA DA DA).

STIL URBAN. De notorietate in New York, Tokio, Roma, Moscova, concursul de graffiti profesionist Write4Gold a fost prezent sambata, 20 mai, si in Bucuresti, in cadrul platformei Mountain Dew Urban Fest. Evenimentul poarta semnatura unei marci care mizeaza pe provocare, extrem si noile valori ale spatiului urban. Lucrarile au fost jurizate de nume internationale ale acestei tinere arte urbane. Echipa castigatoare a fost MISFIX, din Bucuresti. MISFIX va participa la finala din Germania. Festivalul Mountain Dew Urban Fest se afla anul acesta la cea de-a doua editie si se va desfasura pe toata durata verii, incluzand, dupa concursul de graffiti profesional, competitii de in-line skating, skateboarding si MTB/BMX.

FULGA, LA ANIVERSARE. Fulga si-a sarbatorit la Kids Club de la Marriott cel de-al doilea anisor. Fulga este brandul cu cea mai mare notorietate al companiei Albalact si a tinut sa puncteze acest lucru printr-o petrecere la care a invitat o multime de pici. Fulga a fost prezenta si pusa pe ghidusii, a spart baloane alaturi de micutii invitati, s-a amuzat cu clovnii, a asistat la sedinte de face-painting.

ZBORI LA FIFA. Coca-Cola propune o campanie cu mecanism inovativ. E de ajuns sa bei si sa activezi receptorul GPS descoperit in sticlele promotionale de Coca-Cola de 0,5 litri si elicopterele cu echipele Coca-Cola te vor localiza oriunde ai fi si iti vor inmana premiile. Premiul cel mare este una dintre cele cinci excursii VIP pentru doua persoane la finala FIFA World Cup. Promotia "Esti cautat pentru FIFA" face parte din campania "Crede", semnata de McCann Erickson Romania.

(Grupaj realizat de Eliza Dumitrescu)

×
Subiecte în articol: sufletul comertului