x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept
Jurnalul.ro Fun Premiu - Rebranding Elis Pavaje făcut de Branzaş

Premiu - Rebranding Elis Pavaje făcut de Branzaş

20 Mar 2008   •   00:00

Agenţia de branding Branzaş, una dintre primele agenţii româneşti de profil, a câştigat Premiul de excelenţă pentru originalitatea prezentării standului, premiu oferit de Romexpo în cadrul Târgului Construct Expo Antreprenor.

Agenţia de branding Branzaş, una dintre primele agenţii româneşti de profil, a câştigat Premiul de excelenţă pentru originalitatea prezentării standului, premiu oferit de Romexpo în cadrul Târgului Construct Expo Antreprenor. Un nou concept de brand, “pavaje pentru oameni”, a fost aplicat cu ocazia realizării acestui stand. Brandul care a beneficiat de această lucrare este Elis Pavaje, care în urma repoziţionării realizate de Branzaş trece de la un brand business-to-business la unul orientat în egală măsură către consumatorul final. “Branzaş a redefinit brandul Elis Pavaje, punându-l în valoare ca pe o companie mult mai deschisă, apropiată, care inspiră încredere şi optimism, care răspunde direct exigenţelor clienţilor”, a declarat  Emil Goţa, director general al Elis Pavaje. Agenţia Branzaş, înfiinţată în 1994 în Cluj, a lucrat pe proiecte de design sau a acordat consultanţă de branding unor clienţi ca: Autonet, Gregory’s, IBM, Lafarge, Microsoft, MOL, Siemens, Ursus Brewerie’s.

×
Subiecte în articol: sufletul comertului elis pavaje