Reeditata, cea mai valoroasa publicatie a ultimilor decenii in termeni de istorie a publicitatii, semnata Marian Petcu si publicata la editura Triton, a fost din nou in atentia pasionatilor domeniului la recent incheiatul targ de carte.
Volumul este rezultatul unei cercetari pe cat de minutioase, pe atat de placut infatisate cititorului. Scoase de sub praful colectiilor secrete sau private, de sub indiferenta si uitarea celor care cred ca publicitatea s-a inventat la noi de doar cativa ani incoace, sursele profesorului sunt numeroase, credibile si inedite. Desi stufoase, acestea nu risca nici o secunda sa plictiseasca, ci, dimpotriva, sa incite. Bine garnisita cu ilustratii reprezentative pentru comunicarea interbelica, istoria profesorului Petcu e o lectura incantatoare fie si pentru cei mai putin interesati de reclama si mai mult de fascinanta si surprinzator de avangardista Romanie de la sfarsitul secolului trecut. Demersul reparator al profesorului Petcu (Facultatea de Jurnalism), care a scos la lumina tumultuosul trecut al publicitatii romanesti, intr-o unica - pana acum - incercare de acest fel, s-a bucurat de respectul neconditionat al publicului larg.Citește pe Antena3.ro