Dupa ce a lansat pe piata noul spot la un produs re-branduit - Zaraza - Murfatlar mai vine cu o productie tv, de data asta cu ocazia aparitiei unei noi colectii Sec de Murfatlar.
CLAUDIA CURICI
Daca in Zaraza punctele de atractie erau muzica si imaginile, alternand trecutul cu prezentul, iar legitimitatea produsului era transmisa de traditie, de data asta campania se situeaza intr-o zona a realitatii imediate.
"Studiile releva faptul ca, spre deosebire de alte bauturi, consumatorii romani de vin isi bazeaza alegerea pe argumente rationale, in afara de cele legate de preferinta subiectiva pentru o marca", declara Radu Morar, Brand Manager Murfatlar.
In acest caz, argumentul pe care noua colectie isi bazeaza legitimitatea este respectul echipei de la Murfatlar pentru consumator, oferindu-i acestuia un produs de calitate. Campania isi atinge astfel scopul de promovare a produsului in sine, dar si pe acela al responsabilitatii fata de consumator si fata de angajati.
TARGET. Avand in vedere ca cei carora li se adreseaza campania sunt in special barbati tineri, nonconformisti, cu venituri medii din zonele urbane, o campanie tv, oricat de reusita, nu este suficienta.
Citește pe Antena3.ro
Cand peste 2.000 de oameni lucreaza cot la cot sa creeze o noua colectie de vinuri, ar fi pacat sa treci sub tacere acest lucru. In definitiv, un vin bun nu este o licoare slab alcoolizata obtinuta din struguri, ci este rezultatul muncii acestor mii de oameni. Mesajul pe care il transmite este ca pentru cei peste 2.000 de oameni care au muncit la noua colectie nu exista bucurie mai mare decat aceea de a te vedea apreciind rezultatul muncii lor.