Televiziunile au trăit prima parte din 2009 cu ce au investit în 2008. Formatele erau deja aprobate, vedetele semnaseră şi ele, aşa că managerii nu au avut ce face decât să taie de la hârtia igienică pentru a încerca o eficientizare a lucrurilor.
Acum, datele s-au schimbat. Televiziunile au învăţat din experienţele şi încasările din 2009, atâtea cât au fost, şi le-au luat în calcul în realizarea grilei de toamnă. Grilă care este vizibil mai săracă la majoritatea televiziunilor. Excepţie face, poate, Kanal D, care a anunţat investiţii masive în "Pierduţi în Panama", noul reality-show prezentat de Andrei Gheorghe. Măsura este una cu două tăişuri. Dacă lozul va fi câştigător, i-am putea vedea pe cei de la Kanal D luptându-se de la egal la egal cu granzii - Pro TV şi Antena 1. Dacă lozul nu va fi câştigător, atunci Kanal D s-ar putea transforma după tragerea liniei într-un nou Naţional TV.
Dacă mai punem la socoteală şi factorul politic, cred că vom avea de-a face cu una dintre cele mai interesante toamne tv. În ideea că, dacă nu e pâine, măcar circ să fie.
Citește pe Antena3.ro