x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept
Jurnalul.ro Fun Rebranding Bergenbier

Rebranding Bergenbier

de Eliza Dumitrescu    |    26 Mar 2009   •   00:00

După paisprezece ani de la lansarea berii Bergenbier, InBev România, a decis să rebranduiască această marcă de top din portofoliul său. Ce s-a păstrat şi ce s-a schimbat?



A rămas acelaşi slogan de notorietate intrat în uzul cotidian: "Prietenii ştiu de ce" şi valorile, printre care: prietenia adevărată şi fotbalul. Se menţine, de asemenea, asocierea cu fotbalistul Cristi Chivu. Nouă este formula produsului în sine care a devenit mai fin, mai plăcut la consum, după cum a declarat la lansarea din 24 martie, Eduardo Luz, Director General InBev România. Nou este şi designul sticlei şi al etichetei. Opţiunea pentru ambalaj a implicat un an de cercetare de piaţă şi 2.300 de consumatori care au testat şi evaluat diferitele propuneri.  S-a optat în final pentru o sticlă verde, etichetă cu logo vertical şi o cromatică mai picantă în care culoarea dominantă e roşul. Se anunţă, de asemenea, o campanie de promovare realizată de agenţia Leo Burnett. Agenţia de evenimente Luna a realizat spaţiul inedit pentru lansare amenajat în culisele Teatrului Naţional din Bucureşti.

×
Subiecte în articol: sufletul comertului