După paisprezece ani de la lansarea berii Bergenbier, InBev România, a decis să rebranduiască această marcă de top din portofoliul său. Ce s-a păstrat şi ce s-a schimbat?
A rămas acelaşi slogan de notorietate intrat în uzul cotidian: "Prietenii ştiu de ce" şi valorile, printre care: prietenia adevărată şi fotbalul. Se menţine, de asemenea, asocierea cu fotbalistul Cristi Chivu. Nouă este formula produsului în sine care a devenit mai fin, mai plăcut la consum, după cum a declarat la lansarea din 24 martie, Eduardo Luz, Director General InBev România. Nou este şi designul sticlei şi al etichetei. Opţiunea pentru ambalaj a implicat un an de cercetare de piaţă şi 2.300 de consumatori care au testat şi evaluat diferitele propuneri. S-a optat în final pentru o sticlă verde, etichetă cu logo vertical şi o cromatică mai picantă în care culoarea dominantă e roşul. Se anunţă, de asemenea, o campanie de promovare realizată de agenţia Leo Burnett. Agenţia de evenimente Luna a realizat spaţiul inedit pentru lansare amenajat în culisele Teatrului Naţional din Bucureşti.
Citește pe Antena3.ro