De la inceputul lunii septembrie, agentia de publicitate Adviser a lansat primele cinci magazine ale retelei Miniblu. Retea specializata in comercializarea produselor pentru copii, de la alimente, medicamente si produse de ingrijire specifice tuturor etapelor copilariei pana la colectii de hainute si jucarii.
CEI MAI IN MASURA. Personalul specializat al magazinelor Miniblu este instruit sa ofere sfaturi competente tuturor mamelor care viziteaza reteaua si doresc sa le ofere copiilor tot ce este mai potrivit varstei. In consilierea clientilor, angajatii urmeaza cursuri de psihologia copilului si sunt invatati de catre specialisti cum sa acorde sprijin parintilor si copiilor. Aceasta tehnica se foloseste de mult in tarile din Uniunea Europeana, insa este bine ca a ajuns sa fie constientizata necesitatea ei si la noi. Mai bine mai tarziu decat niciodata. Agentia de publicitate se ocupa astfel de imaginea retelei Miniblu, punand accent pe o comunicare occidentala. Reteaua Miniblu are deschise pana acum patru magazine in Bucuresti si unul in Timisoara si face parte din grupul de firme A&D Pharma, care detine si reteaua de farmacii Sensiblu. Intentia Miniblu este de a extinde magazinele la nivelul intregii tari si a le oferi sprijin tuturor mamelor din Romania printr-un sistem integrat de servicii si produse pentru cei mici.Citește pe Antena3.ro