x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept
Jurnalul.ro Fun Strategic 2004: Unirea bate Coca-Cola

Strategic 2004: Unirea bate Coca-Cola

12 Iun 2004   •   00:00

Orchestratorii Strategic 2004 - forum pe teme de marketing si publicitate ce a avut loc la 8 iunie - au primit nota buna la organizare, dar mai au de invatat la capitolul prioritati.

Si ca diversitatea nu e cea mai buna cale spre consistenta si calitate. Multa lume adunata sa vorbeasca, mult prea multa pentru numai o zi de conferinte si seminarii.

REZULTATUL. Abordari didactice, fara profunzime, auditoriu fara reactie, probabil multi nervi datorati intarzierilor inevitabile din program. Prilej pentru multe marci (Dorna, McDonald’s, Pepsi, Tuborg) de a se publicita in fata unui public consistent, pentru auditori a fost mai mult un exercitiu de vointa si concentrare, ca doar au platit, nu?

Intr-un registru cu care ne-am obisnuit, Lucian Georgescu spune, simplu, oamenii sunt oameni, nu consumatori, aducandu-ne aminte de un alt discurs celebru in aceeasi nota, apartinand lui Liviu David, unul dintre cei mai premiati creativi romani. Shachar Shaine, presedintele Tuborg, aduce in discutie subiectul culturi feminine versus culturi masculine.

Singurele teme consistente care meritau aduse in atentia publicului n-au avut insa de partea lor timpul, bata-l vina, care se grabea, pentru ca multitudinea de vorbitori sa apuce sa-si recite poezia.

INVATATURA. Cand o sa accepte comunicatorii romani ca vizualul intr-o prezentare trebuie sa completeze discursul, nu sa-l reproduca, e o alta necunoscuta. Slide-urile sunt o oportunitate pentru a da prospetime si consistenta expunerii, nu s-au inventat ca sa citim de pe ele.

Important pentru mediul de afaceri in general, si de middle management in particular, acest eveniment are meritul de a aduce in centrul atentiei un domeniu a carui prezenta e imperativa pentru Romania: cercetarea. Pe de o parte firmele de cercetare, pe de alta parte companiile care au nevoie de "secretele" lor, la mijloc e curiozitatea: aflam cu stupoare ca cea mai mare notorietate printre adolescenti o are o marca de bauturi alcoolice: Unirea. "Gogule, probleme ma?" iata folclorul adolescentin! (Claudia Curici)
×
Subiecte în articol: sufletul comertului