x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept
Jurnalul.ro Fun Surprinzator - Baieti uzi prin magazine

Surprinzator - Baieti uzi prin magazine

12 Iun 2004   •   00:00

Apropierea de consumator asa cum o demonstreaza promotiile tot mai dese intalnite la noi este alternativa pe care companiile mari au vazut-o la publicitatea traditionala.



Cu un buget mult mai mic, firmele mari apeleaza la marketingul direct incurajate fiind si de statistica rezultatelor bune a tehnicilor inovative folosite de acest domeniu. Asa a facut si Nestea care a apelat la agentia de marketing Draft Worldwide. Tineri imbracati in prosoape, ca si cand ar fi iesit din dus, au impartit cumparatorilor din hyper-marketuri ice-tea Nestea. Aceasta metoda trasnita de comunicare directa este strategia aleasa de Draft pentru a face cunoscut pietei noul produs Nestea, un brand aflat sub umbrela Coca-Cola. (Alexandru Anghel)

×
Subiecte în articol: sufletul comertului