Standul companiei Huawei din cadrul CES 2015 a inclus şi viziunea Huawei privind era Hilink, respectiv strategia sa de a oferi soluţii complet integrate de internet mobil pentru consumatorii din întreaga lume.
Platforma produselor inteligente de acasă conectate, incluzând media, spaţiu de stocare, monitor de verificare a calităţii aerului, prize inteligente şi un ventilator electric inteligent, printre multe altele, îşi propune să ofere o conectare uşoară oamenilor de pretutindeni, oricând.
Huawei a prezentat în cadrul târgului CES 2015 (Consumer Electronic Show) peste 100 din cele mai noi produse ale companiei: modelele de smartphone-uri vârf de gamă recent lansate, dispozitive purtabile, tablete, dispozitive pentru acces mobil, dispozitive pentru acces mobil pentru acasă, dispozitive inteligente pentru casă, dispozitive dedicate platformelor de conţinut media şi module montate pe vehicule.
La standul Huawei din cadrul CES 2015 au fost prezentate modelele de smartphones Huawei P7 (ediţia Sapphire, Arsenal şi ediţiile standard), Huawei Mate7 (ambele ediţii, atât cea premium, cât şi cea standard), la fel şi Huawei Honor 6 şi Huawei Honor 6 Plus.
Televizoare cu ecrane curbate ultra HD, cu sistem de operare WebOS 2.0, drone, vestimentaţie inteligentă sau obiecte conectate la pielea umană sunt doar câteva dintre noutăţile în materie de tehnologie prezentate la ediţia din acest an a târgului Consumer Electronics Show (CES) de la Las Vegas, deschis luni pentru presă şi de miercuri pentru public.
Desfăşurat în perioada 6-9 ianuarie 2015, CES Las Vegas este evenimentul cel mai aşteptat al începutului de an pentru pasionaţii de tehnologie, reunind cei mai mari producători din acest domeniu. Peste 3.000 de expozanţi îşi prezintă cele mai noi realizări tehnologice pentru cei peste 160.000 de vizitatori aşteptaţi la târg, potrivit estimărilor organizatorilor.