Domeniul jocurilor video a atras peste un sfert din populaţia internaută in luna mai, ceea ce inseamnă aproape 217 milioane de vizitatori ai site-urilor de profil, conform unui raport comScore. Faţă de perioada similară a anului trecut, acest procent a crescut cu 17%. In medie, un jucător online vizitează un site de jocuri de nouă ori pe lună.
Domeniul jocurilor video a atras peste un sfert din populaţia internaută in luna mai, ceea ce inseamnă aproape 217 milioane de vizitatori ai site-urilor de profil, conform unui raport comScore. Faţă de perioada similară a anului trecut, acest procent a crescut cu 17%. In medie, un jucător online vizitează un site de jocuri de nouă ori pe lună. Yahoo! Games se bucură de cea mai mare popularitate in acest domeniu in America de Nord, cu 18,7 milioane de vizitatori unici, in timp ce in Europa ocupă locul 4, primul fiind adjudecat de MSN Games, cu 13.8 milioane.
COMPORTAMENTE. Un studiu al NPD Group, care analizează o serie de indicatori comportamentali şi demografici ai jucătorilor de jocuri video, ii imparte pe aceştia in şase categorii, pe baza feedback-ului primit din partea a 11.638 respondenţi ai unui sondaj online. Astfel, din cei 191 de milioane de gameri, circa 33% sunt jucători avizi pe PC-uri, 22% sunt jucători secundari, 20% sunt avizi jucători pe console, 15% sunt jucători de masă, 8% formează categoria jucătorilor intămplători şi numai 2% sunt jucători impătimiţi (Heavy Gamers). Aceştia din urmă domină la capitolul frecvenţă a utilizării jocurilor video, cu 39,3 ore de joc pe săptămănă, din care 23,9 ore sunt alocate jocului pe console. Jucătorii impătimiţi sunt şi cei mai importanţi cumpărători din această industrie, ei făcănd achiziţii de jocuri video de opt ori mai mari decăt un jucător obişnuit in ultimul trimestru. Potenţialul industriei il reprezintă insă jucătorii obişnuiţi.