După ce am reuşit să ne ocupăm timpul preocupaţi de e-mail-uri, pagini web, bloguri, reţele online de socializare, a apărut şi instrumentul care face ordine in ele.
După ce am reuşit să ne ocupăm timpul preocupaţi de e-mail-uri, pagini web, bloguri, reţele online de socializare, a apărut şi instrumentul care face ordine in ele.
 Compania americană Radar Networks este creatoarea website-ului botezat Twine, aflat incă in stadiul de testare, un site care poate face diferenţa intre oameni, locuri, companii sau alte categorii de interes. Proiectul, prezentat de www.newscientist.com, se bazează pe conceptul de web semantic, o extensie a web-ului curent, in care informaţia este stocată intr-un format ce poate fi interpretat de maşină. Web-ul semantic este adesea asociat conceptului de Web 3.0.Â
Functionare. Utilizatorii pot incărca pe Twine informaţii relevante pentru ei, de la e-mail-uri la clipuri video. O dată ce website-ul conţine nişte informaţii, incepe să le analizeze şi să le impartă pe diferite categorii. Twin adnotează automat informaţiile intr-o manieră semantică. Face acest lucru folosind o combinaţie intre tehnici de invăţare automată a computerelor şi procesarea limbajului natural. Adică programul este capabil să inţeleagă anumite semnificaţii din cuvinte, structura propoziţiei sau gramatică.