Acţiunile companiei Twitter Inc au urcat cu 4% la Bursa din New York, după ce platforma socială a anunţat cea mai mare creştere anuală a numărului de utilizatori zilnici care pot avea acces la reclame (mDAU), transmite Reuters.
Numărul mediu al utilizatorilor activi zilnic care pot genera venituri (mDAU) a crescut în ritm anual cu 34%, ajungând la 186 de milioane, mult peste estimările analiștilor care se aşteptau la 176 milioane.
Motivul îl reprezintă măsurile de izolare impuse din cauza pandemiei de coronavirus şi conversațiile pe această temă.
Vânzările de publicitate reprezintă 82% din veniturile Twitter au scăzut însă cu 23% în trimestrul doi, fiind de 562 milioane de dolari, deși analiştii prevedeau 585 milioane de dolari, conform datelor Refinitiv.
Veniturile totale au fost în scădere cu 19%, înregistrând 683 milioane de dolari.
În trimestrul doi din acest an, pierderile au fost de 1,2 miliarde de dolari, în urma inversării unui avantaj fiscal din 2019, când firma a transferat în Irlanda proprietatea intelectuală. Din această cauză, Twitter nu a făcut suficienţi bani pentru a profita de pe urma facilităților și a înregistrat o pierdere de 127 milioane de dolari, respectiv 0,16 dolari/acţiune, în linie cu aşteptările analiştilor, de 125 milioane de dolari.
Profitul ajustat a fost de 37 milioane de dolari în 2019.
Costurile şi cheltuielile au urcat cu 5%, la 807 milioane de dolari, iar societatea se aşteaptă la o creştere a cheltuielilor de peste 10% în trimestrul trei.