„Brandurile au succes atunci când reuşesc să redefinească o piaţă,” a afirmat directorul de la Interbrand, Josh Feldmeth. Acesta a dat exemplul companiei Apple, care a transformat piaţa telefoanelor mobile într-un „ecosistem” în care consumatorii cumpără jocuri, ascultă muzică şi navighează pe Internet folosind un singur dispozitiv.
BlackBerry a dominat la un moment dat piaţa smartphone, dar apariţia iPhone-ului Apple şi a dispozitivului Android al Google, compania a suferit cea mai mare pierdere, de aproape 40%. Din 16.500 de angajaţi, 5.000 au trebuit să plece – în jur de 30% din personal. Valoarea capitalului său a scăzut cu 90% în ultimii trei ani.
Goldman Sachs şi Nokia sunt pe locul doi în topul brand-urilor care au suferit cele mai mari pierderi, cu un declin de 16%. Marca Goldman Sachs a avut probleme după ce a început criza datorită implicării în criza financiară din Grecia. Nokia a avut un an greu în încercarea de a ţine pasul cu dispozitivele competitorilor de pe piaţa smartphone.
Citeste AICI intreg topul brandurilor care au decazut
Citeste si
Cum va arata viitoarea harta a lumii
Un virus necrutator ar putea distruge omenirea in 5 ani
Dupa ce a capusat CNADNR 16 ani, Plastidrum cere statului daune de 10 milioane de euro
SUA au creat cea mai distrugătoare armă din istoria omenirii
Citește pe Antena3.ro