Mattel a anunțat că a încheiat un parteneriat cu Breakthrough T1D - o organizație de cercetare și susținere a diabetului de tip 1, cunoscută anterior ca Juvenile Diabetes Research Foundation - pentru a se asigura că designul păpușii „surprinde cu adevărat comunitatea”. Aceasta include accesorii care „reflectă cu exactitate echipamentul medical” de care ar putea avea nevoie persoanele cu diabet de tip 1, a precizat compania cu sediul în California.
„Vizibilitatea contează pentru toți cei care se confruntă cu diabetul de tip 1”, a declarat Emily Mazreku, director de strategie de marketing la Breakthrough T1D. „În calitate de mamă care trăiește cu diabet de tip 1, înseamnă totul ca Barbie să ajute lumea să știe că T1D există și oameni incredibili trăiesc cu el”, a adăugat ea.
Noua Barbie poartă pe braț un monitor de glucoză (CGM) și ține în mână un telefon care afișează o aplicație însoțitoare. Ea are, de asemenea, o pompă de insulină atașată la talie. Păpușa poartă o geantă albastră care poate fi folosită pentru a transporta alte consumabile esențiale sau gustări.
Această nouă păpușă „permite mai multor copii să se regăsească în Barbie”, informează Mattel, și face parte din colecția Fashionistas a companiei, dedicată incluziunii.
(sursa: Mediafax)


