11:20 • Guvernul României va aloca 75 de milioane de euro pentru promovarea imaginii turistice a României, în proiectul "Brandul de turism al Romaniei" de care se vor ocupa cele mai importante asociaţii din industria de marketing şi comunicare din România.
Guvernul României va aloca 75 de milioane de euro pentru promovarea imaginii turistice a României, în proiectul "Brandul de turism al Romaniei" de care se vor ocupa cele mai importante asociaţii din industria de marketing şi comunicare din România.
PROIECT. International Advertising Association (IAA România), Asociaţia Română a Profesioniştilor în Relaţii Publice (ARRP) şi Uniunea Agenţiilor de Publicitate din România (UAPR) vor oferi consultanţă în vederea pregătirii caietului de sarcini pentru licitaţia internaţională "Brandul de turism al Romaniei", care va avea loc în toamna acestui an. "Apreciem iniţiativa guvernului de a aloca 75 de milioane euro pentru promovarea României. Este un buget consistent care permite României să lucreze cu cele mai bune agenţii de comunicare din lume. Pentru asta, trebuie să ştim ce şi cum să cerem. Sunt convins că cei 6 profesionişti de elită desemnaţi vor contribui considerabil la ridicarea ştachetei profesionale a caietului de sarcini", a declarat Felix Tătaru, preşedinte IAA România.Preşedintele UAPR, Ştefan Iordache este de părere că asocierea celor trei organizaţii profesionale ale industriei de marketing şi comunicare din România pentru realizarea unui proiect comun reprezintă "un act de maturitate pentru piaţa din România". Vorbind despre acest proiect, preşedintele ARRP, Rareş Petrişor, este de părere că această iniţiativă este "de bun augur", ţinînd cont că "abia acum se naşte turismul românesc".
CINE NE PROMOVEAZĂ. Mihai Ghyka şi Eusediu Margasoiu (IAA România), Diana Flutur şi Peter Jansen (UAPR) şi Corina Vinţan şi Adina Costache (ARRP) vor lucra timp de mai bine de o lună pentru definitivarea părţii tehnice din caietul de sarcini care va sta la baza licitaţiei internaţionale organizată de minister. Construirea şi promovarea brandului turistic al României reprezintă unul dintre principalele proiecte ale Ministerului pentru Intreprinderi Mici şi Mijlocii, Comerţ, Turism şi Profesii Liberale pentru perioada 2007-2013, cu finanţare din fondurile structurale. International Advertising Association este un parteneriat strategic unic, care apără interesele comune ale tuturor disciplinelor din întregul spectru al comunicarilor de marketing, de la agenţii de publicitate până la companii mass-media, agenţii şi firme de marketing direct, cat şi ale practicanţilor individuali. Uniunea Agenţiilor de Publicitate din România este o organizaţie profesională fondată în anul 2000, care urmareşte apărarea intereselor agenţiilor de publicitate, susţinerea proiectelor relevante pentru industrie şi ridicarea standardelor profesionale. Asociaţia Romana a Profesionistilor în Relaţii Publice este o organizaţie non-profit care funcţionează din iunie 1995. Din momentul constituirii şi până în prezent, ARRP a reprezentat principalul for de dezbatere a problemelor specifice profesiei de specialist în Relaţii Publice în România. De asemenea, asociaţia a fost o platforma de schimburi de experienţă şi de reprezentare a comunicatorilor români în organizaţiile internaţionale la care ARRP e afiliată.