x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept
Jurnalul.ro Ştiri Observator Dan Negru, lider de audienţă cu "Te pui cu blondele”

Dan Negru, lider de audienţă cu "Te pui cu blondele”

27 Ian 2011   •   17:37

Prima ediţie din acest an "Te pui cu blondele?” a fost preferata telespectatorilor din mediul urban miercuri, 26 ianaurie. Pe primul loc în topul audienţelor s-au situat şi "Un show păcătos” şi "Acces Direct”, informează un comunicat al Antenei 1.

Sezonul cu numărul opt"Te pui cu blondele?” a luat startul în forţă aseară  la Antena 1. Emisiunea prezentată de Dan Negru ramane in continuare preferata telespectatorilor, situându-se în fruntea clasamentului de audienţă, cu un rating mediu de 8,6% şi o cotă de piaţă de 17,7%. Locurile următoare au fost ocupate, în ordine de Pro TV (8% rating), respectiv Acasă (4%).

Cel care a acceptat aseară invitaţia lui Dan Negru de a-şi pune cunoştinele la încercare cu cele ale blondelor a fost Mihai Bendeac, de la "În puii mei”. La ora 20.55, postul Antena 1 a fost urmărit de 1.416.000 de telespectatori, în vreme ce Pro Tv, la aceeaşi oră, abia a depăşit o jumătate de milion.

De asemenea, prima poziţie în clasamentul audienţelor, la nivelul targetului all urban au ocupat-o şi "Acces Direct” şi "Un show păcătos”. Emisiunea prezentată  de Simona Gherghe a înregistrat ieri, 26 ianaurie, 5.8% rating şi 15.9% share, devansând producţiile difuzate de Pro Tv şi Acasa Tv. În intervalul în care Antena 1 a difuzat "Acces Direct”, Pro Tv a difuzat Ştirile PRO TV 17 şi emisiunea Happy Hour, înregistrând 5.7% rating şi 15.5% cotă de piaţă. Cifre mult mai mici a înregistrat postul situat pe cea de-a treia poziţie: 2.7% rating şi 7.3% share.

"Un show păcătos”, difuzat de Antena 1 în intervalul 23:45-1:06, surclasat şi el Pro Tv şi OTV, înregistrând o audienţă medie de 2.1% şi 12.7% cotă de piaţă. Postul situat pe locul secund a înregistrat la nivelul aceluiaşi target – all urban, un rating mediu de 1.7% şi 10.2% share, în vreme ce OTV a atins o audienţă de 1.5% şi o cotă de piaţă de 8.6 procente.

×
Subiecte în articol: mass-media