Parașutistei Elena Udrea îi fuge gândul la premierul României, Victor Ponta, chiar și în avion. Deasupra norilor, Nuți și-a tras un selfie cu cea mai scumpă frunză din lume.
"Celebra "frunză" încă promovează România pe toate cursele Tarom, datorită unui proiect inițiat de mine cu Anca Boagiu când era ministru(l) - nota redactiei) Transporturilor. Au criticat vehement brandul turistic al României doar pentru că era făcut de Udrea, dar uite că și astăzi este folosit."
Da, din păcate, imaginea celebrei frunze încă se află pe invelitorile de unică folosință. Nu, nu au criticat vehement brandul turistic al României doar pentru că era făcut de Udrea. Udrea n-a făcut decât să aloce aproape 20.000.000 (douăzeci de milioane) de euro pentru realizarea şi promovarea brandului turistic cunoscut ca "frunza". Nu l-a făcut Udrea. L-au făcut "exertii" de la THR Asesores en Turismo, Hoteleria y Recreacion SA Taylor Nelson Sofres pentru 900.000 de euro. Astfel, critica vehementă s-a îndreptat către irosirea unei sume uluitoare pe un produs grafic, care putea fi obtinut, cu putin efort, pentru o suma cu cel mult trei zerouri.
Elena Udrea încheie cu gandul la Victor Ponta: "Victor Ponta, tu ce ai facut in viata ta pentru tara"?