Conform sursei citate, externalizarea acestor servicii periferice contribuie atât la revigorarea modului în care compania realizează transportul de mărfuri, cât şi la încurajarea parteneriatelor cu firme româneşti specializate în acest domeniu.
Astfel, Poşta Română, singura companie de curierat şi servicii poştale din România care ajunge în toate colţurile ţării, continuă să implementeze strategia de optimizare a rutelor de transport.
Reprezentanţii companiei susţin că proiectul pilot de externalizare a rutelor interregionale, derulat anul trecut, a fost un succes, atingându-şi obiectivele, respectiv livrări mai rapide, mai fiabile şi costuri reduse.
"Continuăm să livrăm cu mai mare promptitudine şi să rămânem un partener de încredere pentru toţi clienţii noştri. Compania are nevoie de soluţii eficiente şi realiste pentru reducerea timpului de efectuare a curselor poştale. Până la sfârşitul anului 2024, vom finaliza toate demersurile necesare pentru externalizarea rutelor de transport între toate Hub-urile logistice şi de curierat la nivel naţional", a declarat Valentin Ştefan, directorul general al Poştei Române, citat în comunicat.