Pasajul Mihai Bravu ar putea fi finalizat în martie 2014, a anunţat Sorin Oprescu, edilul Capitalei, la verificarea şantierului. Pasajul suprateran Mihai Bravu - Splaiul Unirii este compus din două poduri supraterane paralele, iar primul este realizat în proporţie de 65 %. Pasajul va fi traversat zilnic de peste 48.000 de maşini şi va contribui la descongestionarea zonelor Brâncoveanu, Niţu Vasile, Bulevardul Berceni şi fosta Macaralei.
De altfel, patru mari cartiere, Berceni-Olteniţei, Balta Albă, Pantelimon şi Colentina vor fi legate între ele, vor avea legătură cu zona de Nord a oraşului (Aeroport Otopeni, Valea Prahovei), dar vor avea şi alternative faţă de inelul interior reprezentat de Mihai Bravu, Ştefan cel Mare, fapt care creeaza implicit şi descongestionarea în zona centrală.
"Lucrările merg foarte bine, chiar mult mai bine decât m-am aşteptat, în condiţiile în care au trecut doar 3 luni şi 4 zile de când au fost reluate lucrările. Pe 6 ianuarie înţeleg că va fi adus şi ultimul tablier pentru ca podul să se poată traversa în întregime. Cred că dacă vremea ne va permite, undeva în martie 2014 se va putea circula pe acest podâ", a declarat Oprescu.
În ceea ce priveşte lucrările la cel de al doilea pod, edilul Capitalei a arătat că "deja au fost amplasaţi stâlpii în laterale în vederea realizării podului, iar, la sfârşitul anului 2014, întregul pasaj va fi dat în folosinţă".
Proiectul presupune realizarea a două poduri supraterane paralele pe direcţia Inelului Principal de Circulaţie (Şoseaua Mihai Bravu, Calea Văcăreşti), de cate 2 benzi de circulaţie pentru fiecare sens.
Primul pod (Calea Văcăreşti - Mihai Bravu) are o lungime de 675,40 m, iar cel de-al doilea pod 687,70 m ( Mihai Bravu - Calea Văcăreşti).