x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept
Jurnalul.ro Ştiri Observator Un pas înainte cu Cel Mai Promițător Brand Românesc

Un pas înainte cu Cel Mai Promițător Brand Românesc

03 Apr 2013   •   11:08
Un pas înainte cu Cel Mai Promițător Brand Românesc

Cel Mai Promițător Brand Românesc este programul care provoacă mărcile românești la duel. Este ocazia fiecărei companii cu un brand românesc în componență să își măsoare potențialul de dezvoltare și să acorde brandului respectiv, până la urmă, o șansă de a evolua, de a crește.

Acum, la cea de-a patra ediție, programul inițiat de agenția de branding și design Seed Consultants reprezintă un gest de încurajare a companiilor românești. Acestea trebuie să aibă încredere în forțele proprii și în puterea de convingere a brandurilor. Teama de necunoscut nu are ce să caute în industria comunicării, pentru ca brandurile trebuie să fie cunoscute și recunoscute de public. Se întâmplă adesea ca unele companii să considere că nu au nevoie de comunicare pentru brandul deținut. Poate din cauza industriei în care activează, poate din cauza simplei mulțumiri cu ceea ce deja există. Esența proiectului Cel Mai Promițător Brand Românesc este exact opusul acestor idei.

Grupul de la Seed Consultants depune eforturi considerabile de timp, pregătire, promovare, resurse umane și tot ceea ce implică realizarea acestui program cu scopul de a transmite un mesaj clar: orice brand poate evolua și trebuie să evolueze pentru că, în general, lumea este într-o continuă evoluție, într-o schimbare permanentă. Așa cum fiecare persoană tinde să evolueze și țintește spre un orizont cât mai bun, la fel și brandurile trebuie să încerce să treacă la o treaptă superioară, astfel încât să nu rămână niciodată în urmă față de schimbările pieței și mai ales față de competiție.

Fiind un program adresat exclusiv companiilor românești, Cel Mai Promițător Brand Românesc este, de fapt, o lecție de diferențiere. Este un brand care s-a poziționat clar în mintea publicului și are un teritoriu foarte bine delimitat, o lume proprie, în continuă creștere.

Companiile care iau decizia de a-și înscrie brandurile în competiție trebui să știe că înscrierile sunt aproape de final, așa că pot intra pe www.celmaipromitatorbrand.ro pentru a aplica și pentru a spera la marele premiu: un program complet de consultanță și branding menit să descopre și să dezvolte cele mai bune atuuri ale brandului câștigător.


×
Subiecte în articol: cel mai promitator brand romanesc