x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept
Jurnalul.ro Timp liber Culinar Se poartă perlele

Se poartă perlele

de Diana Scarlat    |    15 Noi 2009   •   00:00
Se poartă perlele
Sursa foto: Diana Scarlat/JURNALUL NAŢIONAL

„Surpriza serii a fost mireasa, care în loc de top purta un colier foarte mare şi spectaculos din perle veritabile. La acest colier bijutierii au lucrat câteva zile, dar rezulta­tul a adus satisfacţie şi plăcere tuturor"



Cât de dificil este să organizezi o pre­­zentare de perle? „Te gân­deş­ti cum ai putea să scoţi cât mai mult în evidenţă bijuteriile, care sunt în competiţie atât cu superbele ma­ne­­chi­ne, cât şi cu rochiile de seară.  

Şi-atunci, bineînţeles, trebuie să şo­chezi", ex­plică Nelly Năstase, cea care se face „vi­­no­vată" prezentarea câtorva piese de mare valoare, zilele trecute, într-un club exclusivist bucureştean. „Am folosit băieţi în pantaloni de smo­king şi cu bustul gol pentru bijuteriile masculine, iar pentru cele feminine, fetele au purtat rochii cât mai decoltate, lipsite de bre­te­le", explică organizatoarea. „Lumea bi­ju­te­riilor veneţiene" by Cielo Venezia 1270, a fost prezentată cu lux şi dis­cre­ţie. „Vi­i­torul aparţine celor ce cred în fru­­mu­seţea viselor lor. Visul nos­tru este acela de a dărui fericire prin bi­juterii" sunt cuvintele lui Sergio Cielo, întemeietorul companiei Cielo Venezia 1270, care întruchipează o îndelungată tra­diţie manufacturieră a unei familii ghidate de pasiune şi măiestrie pentru a in­su­fla viaţă metalului şi pietrelor pre­ţi­oa­se.  

Evenimentul a adus pe podium o colecţie de bijuterii care impresionează prin designul vizionar şi prin calitatea execuţiei, prefigurând un spectacol plin de strălucire: Miluna (sau bijuteria dragostei), brand-ul lider, care în­tru­chi­pează perfect romantismul  seco­lului al XXI-lea, prin piese clasice şi totodată moderne, elegante şi sofisticate. Pe podium a mai urcat Yukiko, cu cele mai strălucitoare diamante, pietre naturale şi perle, alături de Nimei, brand-ul lider pe piaţa de bijuterii cu perle, simbol al feminităţii şi eleganţei clasice prin excelenţă. „O femeie reprezintă frumuseţe, farmec şi istorie. O perlă reprezintă frumuseţe, farmec, unicitate şi istorie. Femeia este perlă şi perla este femeie", este sloganul creatorilor. Pentru a subli­nia legătura simbolică dintre femeie şi „prietena eternă", perla, organizatoarea prezen­tării colecţiei, Nelly Năstase, a conceput o mireasă-perlă.

De pe podium nu au lipsit nici Kiara, bijuteria femeii care iubeşte arta şi moda, Arkano, colecţia dedicată bărbaţilor, unul dintre puţinele brand-uri italiene de bijuterii bărbăteşti, nici Yukey, colecţie creată pentru tinerii care doresc să-şi exprime identitatea prin bijuterii la modă sau Miss Fashion. Nelly Năstase promite că va readuce superbele bijuterii în faţa publicului, alături de alte surprize.

×
Subiecte în articol: viaţă şi stil