„Surpriza serii a fost mireasa, care în loc de top purta un colier foarte mare şi spectaculos din perle veritabile. La acest colier bijutierii au lucrat câteva zile, dar rezultatul a adus satisfacţie şi plăcere tuturor"
Cât de dificil este să organizezi o prezentare de perle? „Te gândeşti cum ai putea să scoţi cât mai mult în evidenţă bijuteriile, care sunt în competiţie atât cu superbele manechine, cât şi cu rochiile de seară.
Şi-atunci, bineînţeles, trebuie să şochezi", explică Nelly Năstase, cea care se face „vinovată" prezentarea câtorva piese de mare valoare, zilele trecute, într-un club exclusivist bucureştean. „Am folosit băieţi în pantaloni de smoking şi cu bustul gol pentru bijuteriile masculine, iar pentru cele feminine, fetele au purtat rochii cât mai decoltate, lipsite de bretele", explică organizatoarea. „Lumea bijuteriilor veneţiene" by Cielo Venezia 1270, a fost prezentată cu lux şi discreţie. „Viitorul aparţine celor ce cred în frumuseţea viselor lor. Visul nostru este acela de a dărui fericire prin bijuterii" sunt cuvintele lui Sergio Cielo, întemeietorul companiei Cielo Venezia 1270, care întruchipează o îndelungată tradiţie manufacturieră a unei familii ghidate de pasiune şi măiestrie pentru a insufla viaţă metalului şi pietrelor preţioase.
Evenimentul a adus pe podium o colecţie de bijuterii care impresionează prin designul vizionar şi prin calitatea execuţiei, prefigurând un spectacol plin de strălucire: Miluna (sau bijuteria dragostei), brand-ul lider, care întruchipează perfect romantismul secolului al XXI-lea, prin piese clasice şi totodată moderne, elegante şi sofisticate. Pe podium a mai urcat Yukiko, cu cele mai strălucitoare diamante, pietre naturale şi perle, alături de Nimei, brand-ul lider pe piaţa de bijuterii cu perle, simbol al feminităţii şi eleganţei clasice prin excelenţă. „O femeie reprezintă frumuseţe, farmec şi istorie. O perlă reprezintă frumuseţe, farmec, unicitate şi istorie. Femeia este perlă şi perla este femeie", este sloganul creatorilor. Pentru a sublinia legătura simbolică dintre femeie şi „prietena eternă", perla, organizatoarea prezentării colecţiei, Nelly Năstase, a conceput o mireasă-perlă.
De pe podium nu au lipsit nici Kiara, bijuteria femeii care iubeşte arta şi moda, Arkano, colecţia dedicată bărbaţilor, unul dintre puţinele brand-uri italiene de bijuterii bărbăteşti, nici Yukey, colecţie creată pentru tinerii care doresc să-şi exprime identitatea prin bijuterii la modă sau Miss Fashion. Nelly Năstase promite că va readuce superbele bijuterii în faţa publicului, alături de alte surprize.
Citește pe Antena3.ro