x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept

Abarth 500

de Sebastian S. Eduard    |    11 Iun 2010   •   00:00
Abarth 500

„Am adăugat o picătură de venin" - sună reclama celor de la Abarth - „pentru a crea un supercar de dimensiuni reduse ce seduce de la prima vedere." Cuvinte îndrăzneţe care, după ce urci la volanul unui Abarth, constaţi că pot fi şi reale.

Şocul începe, de fapt, chiar înainte de a urca la volan. Când te învârţi în jurul ei şi te uiţi prin geamurile fumurii să vezi cum este la interior şi „cât prinde". Urci la volan şi... din nou surpriză. Este ca şi când „te-ai da" cu maşinuţa pe care în copilărie o colecţionai adunând surprizele de la gumă.

În mod evident, Abarth 500 este o sportivă de mici dimensiuni cu care poţi să îţi faci de cap în voie. Scaune sport, volan de piele, jante speciale - toate create cu bun gust - se combină cu nişte suspensii tari numai bune să te îmbie la un tur de forţă pe autostradă. Şi apropo de tururi de forţă: are 135 de cai şi, dacă vrei, consumă cât în carte. Chiar mai puţin. Dacă te dai la ea, îţi aduce aminte că e italiancă...


Siguranţă
Abarth 500 este dotat şi cu o seamă de sisteme de securitate. În primul rând ESP (altfel nu se putea). Apoi mai ai Hill Holder, pentru a facilita pornirea din rampă. Un alt sistem extra­ordinar este Torque Transfer Control (TTC), ce îmbunătăţeşte transfe­rarea cuplului către roţi, asigurând un comportament impecabil în curbe. Şi nu trebuie să uităm airbagurile: şapte la număr.

Noi am testat
Motorizare: 1,4 L/135 CP
Viteza maximă: 205 km/h
Cutie: 5+1
Consum: 8,5/5,4/4,5 l



News
4x4
Mitsubishi L200 a câştigat ediţia 2010 a concursului anual „Cel mai 4x4 pick-up". Succesul reconfirmă atât calităţile deosebite ale produselor Mitsubishi pe piaţa 4x4, certificate de inegalabilul record de succese în Dakar, cât şi ale modelului L200. Juriul de specialitate al competiţiei nu a avut nici un dubiu în ceea ce priveşte învingătorul L200, acesta reuşind să impresioneze atât în testele off-road derulate în Poiana Fântânii, pe raza comunei Lereşti din judeţul Argeş, cât şi în cele on-road, derulate pe drumul naţional care leagă Câmpulung Muscel de Rucăr. Actuala generaţie este cea de-a patra în arborele genealogic al modelului L200.

BUCHAREST CLASSIC CAR SHOW OPEL 111 ANI
Începând de ieri, la World Trade Plaza (fostul Sofitel), are loc prima ediţie a „Bucharest Classic Car Show Opel 111 ani". Expoziţia reuneşte modele vechi Opel, de la Super Six 1938 la Olympia sau Rekord, dar şi ale altor mărci. Intrarea este liberă.

DOBLÒ PANORAMA
Cel mai bine vândut MPV din segment, Fiat Doblò Panorama, se relansează sub o nouă înfăţişare şi cu o serie de caracteristici ce îi întăresc imaginea de vehicul polivalent şi lider de piaţă. După ce versiunea anterioară a modelului Doblò s-a vândut în peste un milion de unităţi, noul Fiat Doblò Panorama se rein­ventează în toate aspectele, beneficiind de cele mai recente tehnologii şi de o nouă platformă, argumente ce se traduc în avantaje ca: spaţiu, confort, motorizări performante, siguranţă şi, mai ales, un spirit practic greu de egalat, subliniat şi de existenţa în echiparea standard a ambelor uşi laterale culisante şi a sistemului Start&Stop.

×
Subiecte în articol: auto