x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept
Jurnalul.ro Vechiul site Old site Arhiva Jurnalul Arhiva Jurnalul AUTO/Stirile zilei

AUTO/Stirile zilei

11 Noi 2004   •   00:00

11 NOIEMBRIE 2004

Showroom - Skoda are o noua casa

Avia Motors, unul din dealerii Skoda in Romania, a deschis zilele trecute un nou showroom pentru marca ceha in comuna Pantelimon, de langa Bucuresti, unde clientii vor avea parte de servicii la cele mai inalte standarde. Acestia au investit 2,5 milioane de euro in noul complex auto, primul din tara executat dupa cel mai recent proiect original Skoda Auto. Suprafata totala construita este de 3.500 mp (pe un teren de 10.500 mp) si aici se pot achizitiona masini noi, dar si lucrari de service. Cele 560 de unitati vandute de dealer in 2003 au permis atingerea unei cifre de afaceri de 180 miliarde de lei, iar pentru acest an sunt prevazute 690 de unitati, pentru ca in 2005 cifra vanzarilor sa se majoreze cu 20%. In alta ordine de idei, noul model Skoda Octavia s-a vandut intr-un numar record de 200 de exemplare in numai 30 de zile de la lansare.

Vanzari - Ford, nou record in Romania

Luna octombrie 2004 intra in istoria Romcar prin vanzarile record pentru modelele Ford, totalul unitatilor vandute fiind de 510, cu 63% mai mult decat in luna octombrie a anului trecut. In primele zece luni ale acestui an, Ford a vandut in total 3.546 de unitati, cu 274 mai mult decat pe intreg anul 2003. Astfel, obiectivul Ford pe anul 2004, care a fost deja marit la jumatatea anului de la 3.600 de unitati la 4.000, va fi depasit, conform importatorului. Al doilea succes inregistrat de Romcar este recordul de vanzari pentru Ford Transit, care a fost comercializat in 145 de unitati, cu 136% mai mult decat in septembrie.

Aston Martin - DBR9, o noua "bomba" pe roti

Aston Martin a lansat modelul DBR9, care anunta revenirea marcii engleze in circuitul de curse international in 2005. Masina de curse DBR9 GT are la baza cea mai noua masina de productie Aston Martin - modelul DB9, fiind semnificativ modificata pentru participarea la competitii. Caroseria din aluminiu, regasita la ambele modele, permite un sasiu rigid de o greutate mica. Motorul de curse are acelasi cilindru din aluminiu ca si unitatea V12 de l6 litri, care dezvolta 450 CP, disponibila la DB9, la care s-a facut insa o modificare pentru marirea puterii la nu mai putin de 600 CP.
×
Subiecte în articol: auto