Pe baza succesului modelului Captiva, Chevrolet a lansat în România modelul Captiva Sport. Compania care a inventat SUV-ul (1935 – Suburban Carryall) este în plină expansiune pe o piaţă – cea de SUV, din ce în ce mai mare în Europa – pe care se preconizează creşteri de până la 48% până în 2010.
Pe baza succesului modelului Captiva, Chevrolet a lansat în România modelul Captiva Sport. Compania care a inventat SUV-ul (1935 – Suburban Carryall) este în plină expansiune pe o piaţă – cea de SUV, din ce în ce mai mare în Europa – pe care se preconizează creşteri de până la 48% până în 2010.
MOTORIZĂRI. Modelul Captiva Sport dispune de două motorizări, una pe benzină şi alta pe motorină. Motorizarea diesel are o capacitate de 2,0L şi 150 CP. Suficientă, spun producătorii, pentru a face 870 km cu un singur plin.
Captiva Sport este o maşină elegantă, rafinată şi puternică. Se comportă bine atât pe drumurile naţionale, cât şi pe off road. Iar atunci când drumurile naţionale devin un fel de off road – vezi centura Ploieştiului, numai bună să vină americanii să-şi testeze vehiculele cu umbreluţe, în caz că vor să calce din nou pe Lună – ei bine, atunci nu poţi decât să te bucuri că eşti “captiv” în aşa ceva... Cât despre off road... nu ai decât să o înămoleşti pe unde vrei. Vei constata că maşinuţa – despre care nu vei crede la început că este făcută pentru aşa ceva – face ea ce face şi iese la lumină.
PRACTIC. Bordul este extrem de practic. Toate butoanele sunt la locul lor, spaţii de depozitare foarte numeroase, fotolii din piele, reglajele şi gadgeturile sunt din abundenţă, motorul toarce suportabil, iar spaţiul din habitaclu este pur şi simplu... imens. Un minus, poate, pentru radioul instalaţiei audio, dar pe care îl poţi compensa cu propriul stoc de CD-uri.
Date tehnice:
Motorizare: 2,0 L, 150 CP
Viteză maximă: 180 km/h
Acceleraţie 0-100 km/h: 10,9 s
Consum: 9,0/6,5/7,4