x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept

I30 Reloaded

de Sebastian S. Eduard    |    03 Sep 2010   •   00:00
I30 Reloaded

Băieţii de la Hyundai au tras concluzia că trebuia un facelift. Nu că ar fi fost chiar nevoie (părerea mea, vorba unui parlamentar), ci pentru că aşa se poartă atunci când joci în liga mărcilor de volum. Aşa că, iată, pe piaţa românească intră i 30u - un facelift care cuprinde un set cuprinzător de îmbunătăţiri atât din punct de vedere tehnic, cât şi la nivelul designului.

Trei sunt motorizările propuse de Hyundai: două pe benzină (1,4/109CP şi 1,6/122CP) şi unul pe motorină (1,6/115CP), toate pe cutii manuale.
Evident că primul lucru care te tentează la Hyundai este preţul. Mai puţin de 9.000 de euro, pentru cel mai ieftin model (preţ remat), este o ofertă care poate fi luată în considerare. În banii ăştia primeşti o maşină "corectă" care se ţine bine pe şosea, are o bună ţinută de drum şi nu excelează la nivelul plasticelor de proastă calitate.
Noi am testat varianta de top pe benzină, unde am fost impresionaţi pozitiv de calitatea suspensiilor şi de comoditatea scaunelor, precum şi de manevrabilitate; mai puţin impresionaţi am fost de consum, care cam sare calul - cel puţin în traficul urban.


Noi am testat
Motorizare: 1,6/122 CP
Acceleraţie: 0-100 km: 11,1 s
Viteza maximă: 192 km/h
Cutie: M5
Consum mediu: 8,0/5,5/6,5

×
Subiecte în articol: auto