x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept
Jurnalul.ro Vechiul site Old site Arhiva Jurnalul Arhiva Jurnalul ING: planurile financiare pentru copii, 29% din vânzările noi în prima jumătate a anului

ING: planurile financiare pentru copii, 29% din vânzările noi în prima jumătate a anului

18 Aug 2009   •   00:00
ING: planurile financiare pentru copii, 29% din vânzările noi în prima jumătate a anului
0-99649-bicicleta_cmykcopy.jpg

Pentru orice copil, o sumă de bani acumulată pentru majorat e o premisă a succesului în viaţă, iar tot mai mulţi părinţi înţeleg că ajutorul pe care îl pot oferi micuţilor este cu atât mai important cu cât încep să le planifice viitorul financiar mai din vreme.


Planurile financiare pentru copii reprezintă, alături de planurile financiare cu economisire şi planurile financiare cu componentă de protecţie, una dintre cele mai solicitate categorii de produse de către clienţii ING în prima jumătate a anului.

Astfel, în această perioadă, planurile pentru copii au cumulat circa o treime din totalul vânzărilor noi, în timp ce planurile cu economisire şi cele cu componentă de protecţie reprezintă, fiecare, un sfert din vânzările noi.

"Planurile financiare pentru copii, Debut 18 şi Academica, sunt printre cele mai solicitate produse din portofoliul ING Asigurări de Viaţă. Pentru orice părinte, visul de a-şi ajuta copilul să aibă o şansă în plus în viaţă este unul extrem de valoros, iar poliţele pentru copii de la ING sunt o soluţie pentru a-l duce la îndeplinire", a declarat Cornelia Aurelia Coman, Director General ING Asigurări de Viaţă.

Preocuparea pentru siguranţa şi bunăstarea copiilor este un reper important în activitatea ING Asigurări de Viaţă. Pe parcursul ultimilor ani, ING a organizat mai multe campanii de conştientizare de către părinţi a nevoii de a economisi pentru cei mici; cea mai recentă promoţie de acest fel - "Planuri pentru Legoland" - s-a desfăşurat în perioada 4 mai - 28 iunie a.c. În cele două luni de promoţie, vânzările de planuri financiare pentru copii au crescut cu 90% faţă de precedentele două luni din 2009.

Campania, în urma căreia două familii vor petrece o vacanţă de vis la Legoland, în Danemarca, şi-a desemnat de curând câştigătorii: Bogdan Mihăilescu (Bucureşti) deoarece a achiziţionat un plan financiar pentru copii şi Isabella Neguţă (Bucureşti) pentru că a făcut recomandări în urma cărora s-au încheiat planuri financiare pentru copii. În acelaşi timp, alţi 100 de participanţi la promoţie au câştigat seturi Lego. Mai multe despre campanie puteti citi aici.

Planurile financiare pentru copii lansate de ING Asigurări de Viaţă pe piaţa românească în urmă cu şapte ani sunt sunt produse care permit părinţilor să economisească din vreme pentru a putea să le ofere copiilor lor un sprijin financiar la vârsta majoratului. Banii acumulaţi prin contribuţiile periodice la un plan financiar Debut 18 sau Academica reprezintă pentru copii o sursă importantă de venit pe perioada studiilor sau la începutul vieţii independente, dar pot fi folosiţi şi pentru a-i ajuta să înceapă o afacere sau orice altceva îşi doresc. Prin componenta de protecţie caracteristică oricărei asigurări de viaţă, copilul este protejat în cazul în care părintele decedează sau suferă o invaliditate permanentă. În această situaţie nefericită, beneficiarul poliţei primeşte un sprijin financiar imediat, iar ING Asigurări de Viaţă preia plata primelor continuând să economisească, astfel încât copilul beneficiază integral de indemnizaţia de asigurare la sfârşitul perioadei de plată a primelor.

×
Subiecte în articol: publicitate