x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept

Kangoo

de Sebastian S. Eduard    |    07 Noi 2008   •   00:00

Modularité, fiabilité, sportivité



Citroën Nemo, Peugeot Bipper, Fiat Doblo, Renault Kangoo. Hm! Grea alegere... Diferenţele se fac în special la preţ, motorizări şi fiabilitate, pentru că deseori modelele au dotări şi volume asemănătoare.

Comparativ. Astăzi intră în cursă noul Renault Kangoo. Interesant în primul rând pentru că reuşeşte să scoată 105 CP (modelul testat de noi), ceea ce înseamnă că încărcat la capacitate maximă ar trebui să se comporte mai bine decât concurenţii de la Peugeot şi Citroën. Din acest punct de vedere, câştigător pare, totuşi, a ieşi Doblo, care oferă cele mai multe variante – nouă – cu motorizări de până la 120 de cai. Dacă vorbim despre preţuri, ierarhia se inversează, evident.
Dar să revenim la Kangoo. Spaţii imense. Modularitate excelentă: în câteva secunde rabatezi canapelele spate şi obţii un volum de 1.500 L. Cutie cu rapoarte scurte şi o oarecare încercare de sportivitate (păstrând proporţiile, evident). Design atrăgător. Consum bun. Scaune confortabile. Strictul necesar. Cam atât!

Noi am testat
Motorizare: 1,5 dCi, 105 CP
Cutie:  6+1
Viteză maximă: 170 km/h
Acceleraţie: 0-100 km/h: 13,0 s
Consum: 6,4/5,0/5,5 l


News

C1 FACELIFT. De la lansarea în 2005, Citroën C1 a avut peste 310.000 de clienţi în toată lumea, aşa că francezii s-au gândit să continue succesul cu un facelift. Acesta va fi prezentat oficial în această lună şi se manifestă în special printr-o schimbare uşor agresivă a liniilor spoilerului din faţă, dar şi prin schimbarea gamei de tapiserii şi a finisajelor.

CROMA REVINE. Noul Fiat Croma, cel mai spaţios autoturism din segmentul D, revine în oferta Fiat cu un nou design, tehnologii de ultimă oră şi motorizări cu impact redus asupra mediului înconjurător. Preţul de pornire este de 17.719 euro cu TVA şi include, printre altele, climatizare automată bi-zonă, 7 airbag-uri, radio CD+MP3 player şi comenzi audio pe volan, ABS+EBD, ESP, volan şi schimbător de viteze în piele, închidere centralizată, seridirecţie electrohidraulică. În România, Croma va fi comercializat cu o garanţie de cinci ani.

×
Subiecte în articol: auto