x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept
Jurnalul.ro Vechiul site Old site Arhiva Jurnalul Arhiva Jurnalul Murano schimba imaginea masinilor

Murano schimba imaginea masinilor

09 Iun 2005   •   00:00

Spectaculoasa ca un OZN, agila ca un coupe si spatioasa precum o limuzina. Nissan a facut mutarea castigatoare cu noul Murano, crossover-ul care i-a innebunit pe romani



  • de CATALIN FAINISI

  • IMPRESIONANT. Designul exterior al lui Murano te lasa fara suflare, oferind o noua perspectiva clientilor
    Meseria de jurnalist auto implica testarea a numeroase masini, de la cele mai ieftine, la cele de top, de la cele mai slabe, la cele mai performante. Motiv pentru care este greu sa raspunzi la eterna intrebare: Care ti-a placut mai mult?

    Fiecare masina are avantajele sale, fiecare ofera un sistem si o dotare revolutionara. Nissan a reusit, insa, prin intermediul noului Murano, sa intre definitiv in inimile multor iubitori de automobile.

    CHEIA. Folozofia "Shift" a schimbat radical istoria constructorului japonez, caruia, nu cu mult timp in urma, i-a trecut glontul falimentului pe la ureche. Ideile revolutionare, atat din punct de vedere al designului, cat si al dinamicii, fac din Murano o masina ce stabileste un nou curent.

    Curbele superbe ale caroseriei, care iti dau impresia ca treci pe langa un OZN, alaturate motorului V6 de 3,5 litri, ce dezvolta 234 de cai putere, si cutiei de viteze automate cu variatie continua fac din Murano unul dintre cele mai interesante SUV-uri din ultimii ani.

    Dovada sta si faptul ca numarul de exemplare din tara noastra este in continua crestere, in ciuda pretului piperat, de 37.500 euro, fara taxe si 63.000 euro, cu toate taxele incluse. Motivul pretului piperat este acela ca este produsa in Japonia.

    INTERIOR "HIGH-CLASS"
    Spatiul nu este o problema atunci cand te urci in Nissan Murano. Atat soferul, cat si pasagerii, nu se pot plange de lipsa confortului, calatoria cu aceasta masina devine o placere, indiferent de numarul de kilometri parcursi. Geamurile electrice (din pacate, doar cel al soferului este automat), sistemul de climatizare, sistemul de navigatie sau cel de sonorizare BOSE (foto), de inalta fidelitate, sunt, de asemenea, motive pentru alegerea acestei masini. In plus, o dotare foarte interesanta este reglarea electrica a pedalierului, un mare avantaj pentru soferii mici de inaltime.

    LIPSURI
    Lasand la o parte pretul destul de mare atunci cand vine vorba de cumpararea cu banii jos, Murano prezinta doua dezavantaje pentru clientii europeni. Primul este consumul foarte mare de combustibil, masina inghitind cu mult peste 20 de litri la o suta de kilometri in oras. Cu toate acestea, trebuie amintit faptul ca nu este o masina pentru oricine, ci pentru cei cu dare de mana. De asemenea, faptul ca soferul nu poate verifica detalii precum viteza medie, consumul de combustibil, din cauza lipsei computerului de bord, este un mare dezavantaj si un aspect care nu trebuia neglijat la proiectarea masinii.

    DATE - NISSAN MURANO
  • Pret: 37.500 euro, fara taxe
  • Lungime: 4,77 metri
  • Latime: 1,88 metri
  • Inaltime: 1,70 metri
  • Cilindree: 3,5 litri, benzina
  • Putere: 234 CP
  • Cuplu maxim: 318 Nm / 3.600 rotatii pe minut
  • Acceleratie 0-100 km/h: 9,1 secunde
  • Viteza maxima: 200 km/h
  • Consum mediu declarat: 12,3 l/100 km
  • Portbagaj: 438 litri
  • Rezervor: 82 litri
  • Masa: 1945 kg
  • Cutie de viteze: automata, cu 6 trepte
  • Tractiune integrala
  • ×
    Subiecte în articol: auto murano