x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept
Jurnalul.ro Vechiul site Old site Arhiva Jurnalul Arhiva Jurnalul Tărgul Tendence Lifestyle

Tărgul Tendence Lifestyle

06 Sep 2007   •   00:00

La sfărşitul lui august a avut loc la Frankfurt Tendence Lifestyle, o inedită manifestare indreptată către descoperirea celor mai noi tendinţe exprimate pentru stilul de viaţă contemporan.

Tendinţe privind stilul de viaţă contemporan

La sfărşitul lui august a avut loc la Frankfurt Tendence Lifestyle, o inedită manifestare indreptată către descoperirea celor mai noi tendinţe exprimate pentru stilul de viaţă contemporan. In cadrul său au fost "etalate" ultimele idei privind designul de interior, decoraţiunile, cadourile chiar şi obiceiurile privind gătitul. Corespunzător acestora, structura tărgului este găndită pe mai multe niveluri corespunzătoare acestor sectoare. Dintre acestea ne-am oprit atenţia asupra a ceea ce "ne doare", respectiv ce mai este "de spus" atunci cănd vine vorba despre designul de interior.     Â

Trebuie să menţionăm că in cadrul Tărgului de la Frankfurt sunt exprimate mai devreme decăt in orice alt tărg toate noutăţile care vor constitui capul de afiş al sezonului viitor.

Â

Alb, natural

Cănd vine vorba despre decorare şi mobilare, trendul este fără indoială indreptat către contrastul dintre alb şi negru. In plus, faţă de liniile ordonate şi formele la fel, există in mod evident un inalt nivel de cerere pentru opulenţa barocă şi accesoriile glamour pentru casă, un grad mare de glamour fiind dat de culorile foarte percutante: negru, lila şi roşu.

Tendinţa spre natural există incă, in ciuda accentelor glamour destul de des "manifestate", şi el poate fi descris ca o combinaţie de minimalism şi culori naturale, precum crem, nisipiul sau nuanţele de maron. Materialele naturale: lemnul, ceramica şi piatra au dat aproape de tot la o parte plasticul, un material care a mai rămas insă printre preferinţele inovativului design nordic.

Mulţi dintre producători "au afişat" un entuziasm special pentru generarea de produse inedite prin tehnici meşteşugăreşti, reinventate şi au updatat designul clasic la spiritul anilor moderni. Inspiraţia din tradiţia celor mai diverse ţări este o idee care a făcut furori şi a adus in prim-plan piese de mobilier tipice pentru ţara din care provin.

Eleganţa, durabilitatea şi calitatea sunt factorii care domină toate sectoarele. Potrivit bilanţului intocmit la sfărşitul tărgului, consumatorii acestui moment sunt dispuşi să plătească mai mult pentru calitate ridicată, care să le asigure plăcerea pentru mai mulţi ani. Tot mai mulţi consumatori ridică pretenţia ca achiziţiile lor să fie nu numai pe măsura aşteptărilor şi pentru buna lor dispoziţie, dar ele să asigure un confort şi celorlalţi. ŞI in această categorie poate fi incadrată şi realitatea, care arată că este tot mai bine inţeleasă problema ecologică cu care se confruntă societatea in acest moment! Drept pentru care sunt bine agreate produsele care nu au influenţe majore asupra mediului inconjurător, care nu-i dăunează

Glamourul este o particularitate care de la an la an işi conturează influenţa. Cănd vine vorba despre accesorii decorative, o nouă tendinţă despre care am mai pomenit noi este supradimensionarea acestora. Combinaţia dintre negru şi auriu este o legătură care şi-a demonstrate din plin prezenţa. Griul este incă o nuanţă frecvent intălnită

×